  • 121. Data: 2009-10-21 14:30:39
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jezu Bartek a co jest łatwiejszego w Makówce?

    Shift :)

  • 122. Data: 2009-10-21 14:36:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 16:24:16 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Jezu Bartek a co jest łatwiejszego w Makówce?
    >
    > że jak jest jeden kalwisz na myszce to jest łątwiej?

    Źle, najnowsza Magic Mouse nie ma już w ogóle żadnych klawiszy, tylko panel
    multitouch i czip który się domyśla co operator chciał zrobić :)

  • 123. Data: 2009-10-21 14:36:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 16:30:39 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Shift :)

    Chyba Caps Lock ;D

  • 124. Data: 2009-10-21 14:41:21
    Od: FD <f...@o...pl>

    XX YY pisze:

    > w windowsie musisz dwukrotnie wcisnac caps look - raz zeby przelaczyc
    > na duze , drugi zeby powrocic na male - w macu jest naturalnie - caps
    > look wciskasz jednoczesnie z klawiszem litery i wtedy robi sie ona
    > duza - jak w maszynie do pisanie - drobiazg , ale o wiele wygodniej.
    > wq--a mie klawiatura pc-a/windowsa juz od poczatku z tego powodu.

    HAHAHAHAHAHAHAHA

    komputerowy analfabeta poucza ludzi
    mega ROTFL

    masz u mnie nominacje na najdebilniejszego posta miesiaca

  • 125. Data: 2009-10-21 14:43:20
    Od: FD <f...@o...pl>

    b...@n...pl pisze:

    > Jesteś skrzyżowaniem WO z Expertem, i to nie jest komplement.

    mysle, ze to raczej mix.... coliny, animki i nieodżałowanego expierda ;)

  • 126. Data: 2009-10-21 14:46:35
    Od: FD <f...@o...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > "Ciało urządzenia światłorysującego Canon EOS 500d, z macierzą 14
    > milionpunktową, w zestawie z patrzakiem zmiennozbieżnym 18-55mm" Milimetr
    > to tysięczna metra, a metr to miara z pochodzenia francuska, proponuję
    > jednak przemyśleć podawanie zbieżności w łokciach, nie mam jednak siły
    > przeliczać tego teraz.

    hehehehehe
    jesteś lepszy niz 'google translate' ;)

  • 127. Data: 2009-10-21 14:53:29
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-21 16:24:16 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > Jezu Bartek a co jest łatwiejszego w Makówce?

    tysiace mniej lub bardziej waznych szczegolow. chocby jedna partycja,
    zintegrowane ze soba wzajemnie oprogramowanie, konsekwentny i
    przewidywalny interfejs wiekszosci dostepnych aplikacji itp. dla osob
    dla ktorych komputer jest przezroczysty bo od lat maja z nim do
    czynienia nie ma to moze wielkiego znaczenia ale dla lakiow ma bardzo
    duze.

    > że jak jest jeden kalwisz na myszce to jest łątwiej?

    od 5 lat to juz nieprawda. poza tym to podejscie od konca - nigdy nie
    chodzilo o to ile mysz ma przyciskow a o to ze da sie wygodnie pracowac
    z okienkami i ikonami bez menu kontekstowego.

    > PCety też są sprzedawane ze skonfigurowanym i gotowym do pracy systemem
    > operacyjnym, ba można sobie zamówić PC z preisntalowanymi aplikacjami
    > jakie potrzebujemy tylko włączyć i używać.

    i bardzo dobrze. to zawsze byl dla jakiejs czesci uzytkownikow ktora z
    komputerami nie byla blisko spory problem. mimo to taki wybor wymaga
    przeciez wiedzy ktora mozna zdobyc samemu tylko uzywajac komputera a
    przeciez rozmawiamy o sytuacji kiedy dopiero chcemy go kupic. i tu
    zintegrowane rozwiazania maja ewidentna przewage. nie chce wywolywac
    flejma ani nikogo przekonywac do makowek chodzi mi tylko o to ze dobrze
    pomyslane oprogramowanie i nie wymagajaca tysiaca sterownikow
    elektronika pozwala skupic sie na pracy (fotografii) a nie na narzedziu
    (komputerze). z aparatami jest przeciez tak samo, nie?
    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info

  • 128. Data: 2009-10-21 14:53:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 16:46:35 +0200, FD napisał(a):

    > hehehehehe
    > jesteś lepszy niz 'google translate' ;)

    Dziękuję :) Ja się muszę nagłówkować żeby tak przetłumaczyć a google robi
    to od niechcenia ;D

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 129. Data: 2009-10-21 15:07:42
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-21 16:36:15 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > czip który się domyśla co operator chciał zrobić :)

    chyba lepiej zeby sie domyslal niz ciagle pytal?

    przeciez to jest sedno kazdego interfejsu

    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info

  • 130. Data: 2009-10-21 15:25:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 17:07:42 +0200, Bartosz Skowronek napisał(a):

    > chyba lepiej zeby sie domyslal niz ciagle pytal?

    Moja mysz mnie o nic nie pyta, albo do tej pory za mało przy niej wypiłem
    (może dlatego też nie jest biała).

    > przeciez to jest sedno kazdego interfejsu

    To jest znakomity sposób żeby skomplikować coś, co jest proste. Mysz ma się
    domyślać, czy gram akurat w Call of Duty (a swoją drogą nie wyobrażam sobie
    jak można grać na czymś takim jak Magic Mouse) czy też dziabię coś przy
    suwaczkach Lightrooma?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"