  • 1. Data: 2013-01-03 15:55:49
    Temat: komp, reinstalka OS i nie startujący komp
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    reinstalowałem system, niestety komputer nie chciał startować
    wymieniłem zasilacz, zaczął za każdym razem startować
    potem ten stary też zaczął za każdym razem
    więc już zgłupiałem, płyta nie wygląda źle, kondensatorki ok
    po powrocie do klienta też podobno następnego dnia nie startował za każdym
    razem

    jak nie startowała to wyglądało to tak:
    1. dysk, wszystko startuje tak 1-2sek, grafika jeszcze nie zdążyła
    2. dysk się wyłącza, wentyl procka też, dioda zasilania na obudowie świeci

    podejrzewam że pada jedno z: grafika, zasilacza, złącza zasilania
    a co wy myślicie?

    erator/

  • 2. Data: 2013-01-03 17:58:50
    Temat: Re: komp, reinstalka OS i nie startujący komp
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    (ciach...)
    > podejrzewam że pada jedno z: grafika, zasilacza, złącza zasilania
    > a co wy myślicie?

    Obudowa. Na bank.

    [ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem? ]
    [ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić... ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 3. Data: 2013-01-03 18:41:42
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    W dniu 2013-01-03 17:58, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100, zlotowinfo napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Obudowa. Na bank.

    Etam obudowa. Ale blisko - ja miałem coś takiego z tanimi
    klawiaturami/myszkami. Głównie na PS/2. Wymienione zostało wszystko
    praktycznie, poza klawiaturą. Przypadkiem, odłączyłem i jak ręką odjął.

    --
    Tomek Głowacki

  • 4. Data: 2013-01-03 21:41:29
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t...@n...o2.pl.cx> napisał w wiadomości

    > Etam obudowa. Ale blisko - ja miałem coś takiego z tanimi
    > klawiaturami/myszkami. Głównie na PS/2. Wymienione zostało wszystko
    > praktycznie, poza klawiaturą. Przypadkiem, odłączyłem i jak ręką odjął.

    oni mają inne, najbardziej podejrzewam zasilacz
    chociaż ten stary po podłączeniu innego nagle się obudził

    i w tym momencie naszło mnie że może jednak jakieś styki
    ale nic gołym okiem nie widać

    no i kwestia czemu ta dioda zasilania dalej się pali mimo że większość
    elementów odłączyło od zasilania, zabezpieczenie płyty? czy zasilacza

    erator/

  • 5. Data: 2013-01-03 21:43:01
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100, zlotowinfo napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Obudowa. Na bank.

    obudowa miewa znaczenie przy braku dobrego uziemienia
    lub poprostu zwarć na mocowaniach płyty
    czego tutaj nie stwierdziłem

    erator/

  • 6. Data: 2013-01-03 21:56:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-03 17:58, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100, zlotowinfo napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Obudowa. Na bank.

    Prędzej konflikt stacji dyskietek ze napędem optycznym, bo na jednej
    taśmie.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-01-03 22:17:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > a co wy myślicie?

    Na 90% płyta.
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2013-01-03 22:55:36
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Prędzej konflikt stacji dyskietek ze napędem optycznym, bo na jednej
    > taśmie.

    niestety twoje usilne "starania pomocy" nic nie dają
    napędu dyskietek tam nie ma

    erator/

  • 9. Data: 2013-01-03 23:02:43
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-03 22:55, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:50e5f07a$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

    > niestety twoje usilne "starania pomocy" nic nie dają
    > napędu dyskietek tam nie ma

    Ledwie zdążyłem odwrócić głowę na lewo od monitora, żeby go nie 'spluć'
    czerwonym winem. :P

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 10. Data: 2013-01-04 00:06:36
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2013-01-03 15:55, zlotowinfo pisze:
    > podejrzewam że pada jedno z: grafika, zasilacza, złącza zasilania
    > a co wy myślicie?

    Że to płyta główna. W moich okolicach (praca i znajomi) padły juz trzy w
    ten sposób. Wszystkie to budżetowe mATX-y.
    Jaka tam siedzi?
    --
    Pozdrawiam!
    Andrzej Zbierzchowski

    "Wady wielkich ludzi są pociechą matołów"