    From: "zlotowinfo" <d...@d...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: komp, reinstalka OS i nie startujący komp
    Date: Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100

    reinstalowałem system, niestety komputer nie chciał startować
    wymieniłem zasilacz, zaczął za każdym razem startować
    potem ten stary też zaczął za każdym razem
    więc już zgłupiałem, płyta nie wygląda źle, kondensatorki ok
    po powrocie do klienta też podobno następnego dnia nie startował za każdym
    razem

    jak nie startowała to wyglądało to tak:
    1. dysk, wszystko startuje tak 1-2sek, grafika jeszcze nie zdążyła
    2. dysk się wyłącza, wentyl procka też, dioda zasilania na obudowie świeci

    podejrzewam że pada jedno z: grafika, zasilacza, złącza zasilania
    a co wy myślicie?

    erator/