  • 1. Data: 2013-01-02 17:57:07
    Temat: Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
    Od: terjan <z...@n...pl>

    Objaw jest taki na dellu optiplex 745: komp po wyłączeniu z sieci na
    conajmniej 30 minut po włączeniu uruchamia się ładuje system windows
    XPSP3, pojawia się napis zapraszamy (słychać dysk że ładuje) nagle ekran
    robi się w kolorze jednolitym zielonkawym i koniec: stoi zawieszony, po
    resecie wszystko działa normalnie

    dzieje się tak za każdym wyłączeniem z sieci na dłużej niz 30 minut
    przy pozostawieniu zasilania sieciowego nie ma problemów

    objaw wskazuje na soft ale to wyłączanie z sieci na hardware

    spotkał się ktos z podobnym objawem ?

    wirusy przeskanowane, windows XP czyściutki świeżutki mało używany
    oryginalny dellowski

  • 2. Data: 2013-01-02 18:58:02
    Temat: Re: Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
    Od: terjan <z...@n...pl>

    > spotkał się ktos z podobnym objawem ?

    OK już znalazłem przyczynę :) jest sprzętowa :P

  • 3. Data: 2013-01-02 19:39:19
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-02 18:58, terjan pisze:

    > OK już znalazłem przyczynę :) jest sprzętowa :P

    Za słaby zasilacz?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-01-02 19:55:32
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Za słaby zasilacz?

    pewnie podmuch wentylatora rusza kablem :)

  • 5. Data: 2013-01-02 19:56:04
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-01-02 19:39, $heikh el $hah pisze:

    > Za słaby zasilacz?

    pośrednio tak: w wyniku wybulenia kondensatorów na płycie zasilanie nie
    wydoliło po dłuższym "bycie" bez napięcia
    http://postimage.org/image/ihz7i83s7/

    przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane w
    masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko
    poserwisowym, przykład: http://allegro.pl/i2849762703.html

    kolejny tego typu komputer mi pada więc to nie przypadek

    przestrzegam więc przed niezniszczalnym (jak mi się wydawało) sprzętem
    "polisingowym" który ktos kupuje na kontenery nieudolnie serwisuje i
    pakuje do sklepów

  • 6. Data: 2013-01-02 21:28:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 02 Jan 2013 19:56:04 +0100, terjan napisał(a):

    (ciach...)
    > przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane w
    > masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko
    > poserwisowym, przykład: http://allegro.pl/i2849762703.html

    Szczerze mówiąc, to patrząc już na samą treść ogłoszenia odechciewa się tam
    jakichkolwiek zakupów dokonywać...

    (ciach...)

    [ Oo... to teraz jeszcze będziesz strajkować głodowo, tak? Nie myśl sobie, ]
    [ że mnie to rusza... w ogóle mne to nie rusza! NO ZJEDZ TEGO BANANA!!! ]
    [ Król Julian, ,,Madagaskar" ]

  • 7. Data: 2013-01-02 21:40:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Szczerze mówiąc, to [...] odechciewa się
    > tam jakichkolwiek zakupów dokonywać...

    Wyciąłem co trzeba, aby przekaz był jaśniejszy.
    Tak trzymać!

    JoteR

  • 8. Data: 2013-01-02 22:28:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 2 Jan 2013 21:40:00 +0100, JoteR napisał(a):

    > Wyciąłem co trzeba, aby przekaz był jaśniejszy.
    > Tak trzymać!

    JoteR - ale ja się czepiam jednego konkretnego sprzedawcy, a nie wszystkich
    handlujących na Allegro. :D

    [ - Men do things for women without expecting sex. ]
    [ - Those would be men who just had sex. (The Big Bang Theory 01x02 ) ]

  • 9. Data: 2013-01-02 22:47:00
    Od: Padre <P...@n...net>

    > przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane w
    > masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko
    > poserwisowym,

    Czy ja wiem, w ostatnich latach kupiłem na Allegro kilka sztuk Delli SFF
    i USFF dla siebie, rodziców i znajomych i wszystkie są OK, żadnych
    wybrzuszonych kondensatorów wszystko działa bez zastrzeżeń, w jednym
    padł port Ethernet ale w tym samym czasie padł router i karta sieciowa
    na USB więc przyczyna raczej była z zewnątrz. Teraz na bieżąco używam
    SX260 i 745 bez najmniejszych zastrzeżeń. Jedyny problem miałem z
    zewnętrznym zasilaczem, który nie lubi być wciśnięty w ciasny róg bo się
    przegrzewa i wyłącza ale działa już kilka lat więc to kwestia nie awarii
    tylko potrzeby odpowiedniego chłodzenia.

  • 10. Data: 2013-01-02 22:47:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > JoteR - ale ja się czepiam jednego konkretnego sprzedawcy,
    > a nie wszystkich handlujących na Allegro. :D

    Dlatego przyciąłem Twój cycat ;->

    Jacek Rylski