  • 61. Data: 2011-05-24 22:37:38
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 22:32, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:27:11 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > nie, ze mna nie jeździsz. ja jeżdżę sam i nie rajcuje mnie latanie kupą.
    > Więc nie trolluj.

    Słabo Ci wyszła riposta. Razem bierzemy udział w ruchu drogowym, więc
    Twoja teoria o samotnej jeździe niestety jest fałszywa z założenia.

  • 62. Data: 2011-05-24 22:37:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:33:35 +0200 osobnik zwany Myjk wystukał:

    nie, nie miałem. Pudło.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2011-05-24 22:38:37
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    masti napisał(a):
    > dalej nie chce mi się szukać
    Widzisz uszkodzenia Golfa? On juz praktycznie był w bocznej uliczce
    jak dostał z tyłu w bok, więc trudno tu mówić o wymuszeniu na 40-stce.

    Golf upewnił sie że nic nie jedzie, wykonuje manewr, a w ostatniej
    fazie na horyzoncie zapierdala motąg jak pocisk.

    Więc Art. 22. 1. jest w tym przypadku nie uzasadniony.
    --
    Krzysiek

  • 64. Data: 2011-05-24 22:39:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Michał Gut napisał(a):
    > ... ] nie dopilnowal by z manewru wyjsc calo.
    Ty siebie czytasz? On czegoś nie dopilnował na takich uliczkach?
    Jeżeli jego zamiarem było tylko dać po garach i łyknąć wlekące się jak
    szmaty auta, to jedyne czego nie dopilnował, to pokory do praw fizyki
    i pracy własnego mózgu.
    --
    Krzysiek

  • 65. Data: 2011-05-24 22:40:04
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Qlfon wrote:

> [...]
    > motocyklistów ale również samochodziarzy, paralotniarzy, windsurferów
    > - wymieniaj... Jak jeździsz samochodem to zauważ ilu ludzi utrudnia Ci
    > wyprzedzanie bądź gna do przodu wyprzedzając wszystkich i wszystko po
    > to by za 200m wyhamować wszystkich i skręcić do kiosku. Mądre to?
    > nie, ale często spotykane bo kierowane głupią ambicją właśnie - to ja
    > tu rządzę i jestem samiec alfa. A o tym kto gdzie powinien jechać to
    > dobra praktyka - jak z prowadzeniem dziecka po chodniku za rękę.
    > Prowadzisz je od strony jezdni czy od strony chodnika? To też religia?

    Mi też nic tam. Debili nie brakuje nigdzie, tylko po co robić z
    debilizmu ideologię?

    > Szczerze? Ja też go nie rozumiem. Może to taki znak solidarności z
    > motocyklistami? Innej funkcji to raczej nie pełni.

    Hmmmm... Nie przekonałeś mnie :)
    Pozostanę przy swoim zadaniu.

    > I chwała Ci za to, jednak nie zawsze da się machnąć w podziękowaniu,
    > jak np. odwracam głowę w prawo i wyraźnie kiwam:) Jest jeszcze sposób
    > na wyciągnięta prawa nogę, ale w samochodzie możesz tego nie zauwazyć.

    Ciężko jest zauważyć prawą nogę, jak się jest wyprzedzanym z prawej ;)
    I pisałem, że miło, a nie że obowiązkowe :)

  • 66. Data: 2011-05-24 22:41:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:38:37 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    wystukał:

> [...]
    > na horyzoncie zapierdala motąg jak pocisk.
    >
    > Więc Art. 22. 1. jest w tym przypadku nie uzasadniony.

    to jest tylko Twoja interpretacja. Zobaczymy co powie Sąd.

  • 67. Data: 2011-05-24 22:43:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:37:38 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Słabo Ci wyszła riposta. Razem bierzemy udział w ruchu drogowym, więc
    > Twoja teoria o samotnej jeździe niestety jest fałszywa z założenia.

    sorki Artur ale pieprzą Ci się różne rzeczy.
    To że jestem na drodze z tysiącami innych uczestników nruchu nie ma nic
    wspólnego z grupowym jeżdżeniem. A w grupie najpier ustala się zasady
    jazdy takie by nikomu nie stała się krzywda. Jak ktoś nie rozumie co się
    do niego mówi to się z nim nie jeździ.

    Ale ja to truskawki cukrem ...

  • 68. Data: 2011-05-24 22:43:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:37:27 +0200 osobnik zwany Uncle Pete
    wystukał:

    > Ze zdjęć wynika, że golf skręcał na skrzyżowaniu. Teraz sprawdź w PORD,
    > czy motocyklista miał prawo wyprzedzać w tym miejscu.

    a teraz sprawdź czy golf miał prawo skręcać.

  • 69. Data: 2011-05-24 22:51:24
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Szkoda, że nie nauczyli cię czym jest zasada ograniczonego
    > zaufania na drodze.
    > Może dzięki temu kiedyś w przyszłości ocaliłbyś sobie/komuś
    > życie.

    A Ty uważasz oczywiście, że ja powinienem tę zasadę stosować, ale już
    wyprzedzany nie ?
    Wyprzedzany, chcący skręcić w lewo może wg niektórych tu piszących zamknąć
    oczęta i wpierdolić się prosto pod koła pojazdu wyprzedzającego, a czasem
    także wymijającego.
    Oczywiście lusterka to zbędny bajer i służą do poprawiania urody.
    WOJO

  • 70. Data: 2011-05-24 22:52:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > po raz kolejny proszę cię o podanie odpowiedniego przepisu

    Po raz kolejny informuję, że definicja terminu "wyprzedzanie" jest na
    samym początku PoRD, wraz z definicjami innych użytych terminów.