  • 331. Data: 2011-05-25 16:10:41
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    > Czy aby na pewno rozumiesz wyrażenie "ma prawo liczyć"?

    Zaraz się dowiesz, że chodzi o liczenie w sensie arytmetycznym i
    trzeba liczyć, ile sekund zajmie napierdalajacemu idiocie z horyzontu
    dojechanie do Twojego tyłu. I nie masz się zajmować niczym innym, jak
    tylko obserwacją w lusterkach i liczeniem prędkości wariata na motorze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 332. Data: 2011-05-25 16:14:34
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 15:57, Filip KK pisze:
    > W dniu 2011-05-25 15:49, The_EaGle pisze:
    > k wiec tyle w tym temacie. Nie masz racji i koniec.

    > Nikt nie napisał, że to było od 2006 roku. Zmiany z tego co pamiętam
    > były jeszcze dawniej, na początku 2000 roku jakoś. Nie pamiętam kiedy
    > dokładnie. Może 2001, może 2002. Poszukaj sobie.

    Przestań pitolić. Wyrok SN z 2006 ma związek ze sprawą w 2005 roku wiec
    to nowe PoRD. Twój argument wiec upadł podobnie jak poprzednie.

    > Nie bądź uparty, bo nie znasz przepisów.

    Właśnie ci wykazałem że ty nie znasz przepisów i nawet nie umiesz się do
    tego przyznać.

    > A wiedzę swoją, a raczej jej brak, opierasz na tym co znajdziesz w internecie.

    Twoje braki widać jak na dłoni. Kompletny brak zrozumienia tematu i
    brnięcie w ślepą uliczkę.

    > Jak taki dobry jesteś w internecie i traktujesz to jako niepodważalne
    > źródło i lubisz szukać, to znajdź stary kodeks i przeczytaj, a potem
    > nowy kodeks i jego zmiany wraz z interpretacją, dlaczego wykreślono
    > obowiązek upewniania się czy jest się wyprzedzanym, już Ci nawet
    > podpowiedziałem, że to był punkt 4.

    Już pisałem o poprzednim PoRD i tym o co ci może chodzić. Wcześniej
    sprawa była jednoznaczna - obecnie taka nie jest. Ale jak widać SN nie
    miał wątpliwości.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 333. Data: 2011-05-25 16:16:24
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 16:03, r...@k...pl pisze:

    > Czy aby na pewno rozumiesz wyrażenie "ma prawo liczyć"?

    Czy rozumiesz co oznacza "ograniczone zaufanie" ?

  • 334. Data: 2011-05-25 16:16:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 May 2011 13:01:44 +0200, w <irinio$52v$3@news.onet.pl>, The_EaGle
    <e...@j...com> napisał(-a):

    > Jak można skręcić w lewo nie zmieniając[...] pasa ruchu?

    Ile takich skrzyżowań ci pokazać?

  • 335. Data: 2011-05-25 16:17:25
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

> [...]
    > dojechanie do Twojego tyłu. I nie masz się zajmować niczym innym, jak
    > tylko obserwacją w lusterkach i liczeniem prędkości wariata na motorze.

    Jak nie umiesz korzystać z lusterek to zlicytuj swoje PJ na wielką
    orkiestrę - będzie z tego lepszy użytek.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 336. Data: 2011-05-25 16:22:48
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 16:02, Filip KK pisze:

    > Białe jest białe, czarne jest czarne. Chcesz o tym popisać? To nie tu.

    Ty twierdzisz na opak.

    > Poczytaj sobie dokładnie, bo jesteś w błędzie (czyt.: nie jesteś na
    > bieżąco ze zmianami prawnymi). Interpretacja przepisów jest
    > jednoznaczna, wszystko zostało wyjaśnione. Dlaczego to wykreślono.

    Podaj źródło na co się powołujesz. Ja czytam właśnie wykładnie z 2009r i
    jest dalej mowa o wyroku SN z 2006 wiec jeżeli masz coś nowszego to
    słucham. Na razie to tylko twoje pitolenie.

    > Właśnie po to, żeby obarczyć największą winą wyprzedzającego, to na nim
    > spoczywa odpowiedzialność spowodowania kolizji. Wyroki sądowe
    > niekoniecznie muszą przyznać 100% winę wyprzedzającego, bo może też być
    > w iluś % przyczynienie, np. brak sygnalizowania zamiaru skrętu w lewo.

    Może być wina częsciowa to jasne - problem w tym że w tym wypadku do
    zabicia motocyklisty przycznił się kierowca samochodu nie mi to oceniać
    czy w 80 czy w 60%.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 337. Data: 2011-05-25 16:24:43
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 15:55, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > To jeszcze przeczytaj jakiej sytuacji ten wyrok dotyczy.

    Czytałem - bardzo podobnej. Wyprzedzający - wyprzedzał tak że nie miał
    prawa tego robić.

    > Cytuję
    > "...Oskarżony jechał od strony T. prostym odcinkiem drogi, a dojeżdżając
    > do wjazdu na stację benzynową, aby zatankować benzynę, zwolnił prędkość
    > do ok. 4 km/h, gdyż zamierzał skręcić w lewo."
    >
    > Od kiedy to wjazd na stację jest skrzyżowaniem?

    Czytałem - chodzi o zmianę kierunku ruchu! A nie czy sytuacja była na
    skrzyżowaniu czy na prostym odcinku na którym jest linia ciągła jak w
    tym wyroku.

    > W rzeczy samej. Nie masz racji i koniec.

    Mam i to potwierdza w.w wyrok.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 338. Data: 2011-05-25 16:25:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 May 2011 15:32:22 +0200, w <irj0d6$ejt$1@news.onet.pl>, The_EaGle
    <e...@j...com> napisał(-a):

    > le razy mam to cytować?
    >
    > z dnia 2006.03.08
    > Sąd Najwyższy
    > IV KK 416/05

    Tak długo masz sobie czytać ten wyrok, aż zaczniesz myśleć, rozumieć co się do
    ciebie pisze, i rozumiesz co czytasz.

    W tym roku masz napisane jak krowie na rowie:
    - skręcający w lewo źle wykonał manewr (zjechał do prawej krawędzi) i został
    uznany winnym NIEWŁAŚCIWEGO WYKONANIA MANEWRU i w efekcie *doprowadzenia do
    uszkodzeń ciała* w efekcie wypadku

    - wyprzedzający został uznany winnym m.in. WYPRZEDZANIA W NIEWŁAŚCIWYM MIEJSCU
    oraz SPOWODOWANIA WYPADKU

    Wielkimi literami, bo niektórzy są odporni na wiedzę...

  • 339. Data: 2011-05-25 16:26:38
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > jak nie wliczasz to masz takie skutki

    a czy Ty mając zielone światło na skrzyżowaniu, zawsze zatrzymujesz się
    i sprawdzasz czy aby wariat/gapa nie jedzie na czerwonym? No trzeba
    wliczać przewidywanie :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 340. Data: 2011-05-25 16:26:54

    Wed, 25 May 2011 15:05:27 +0200, w <j...@b...softax.pl>, Sebastian
    Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał(-a):

    > Puknij się. I się zdecydowanie doucz przepisów. Bo się możesz kiedyś zdziwić --
    > i żeby nie było płaczu że głupi policjant, że głupi sąd, itd...

    Nie masz szans. Może kiedyś się przekona w sądzie.
    W razie czego kolegę Orła zapraszam, mam lewy błotnik do naprawy :).