  • 341. Data: 2011-05-25 16:27:15
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 16:00, r...@k...pl pisze:

    > A ktoś mógł mieć jakieś wątpliwości?
    >
    > Lepiej rozwiąż rebus pt. "dlaczego motocyklista był winny"...

    Piszesz jak redaktor SE, może nim jesteś?

  • 342. Data: 2011-05-25 16:32:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 May 2011 14:40:28 +0200, w
    <4ddcf8bd$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nieprawda.
    > Nie wiesz - nie gadaj.

    Show me.

  • 343. Data: 2011-05-25 16:32:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zaraz się dowiesz, że chodzi o liczenie w sensie arytmetycznym i
    > trzeba liczyć, ile sekund zajmie napierdalajacemu idiocie z horyzontu
    > dojechanie do Twojego tyłu. I nie masz się zajmować niczym innym, jak
    > tylko obserwacją w lusterkach i liczeniem prędkości wariata na motorze.

    Źle - masz prawo zajmować się czymś innym, ale to nie może spowodować że
    przestaniesz oceniać to co się dzieje z tyłu.
    Wyłącz motor z tego równania, podstaw w to miejsce Lanosa, to pewnie od razu
    Ci się optyka poprawi.

  • 344. Data: 2011-05-25 16:33:45
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 16:25, r...@k...pl pisze:

    > Tak długo masz sobie czytać ten wyrok, aż zaczniesz myśleć, rozumieć co się do
    > ciebie pisze, i rozumiesz co czytasz.

    Rozumiem doskonale - ty nie rozumiesz PoRD i to jest twój problem.

    > W tym roku masz napisane jak krowie na rowie:
    > - skręcający w lewo źle wykonał manewr (zjechał do prawej krawędzi) i został
    > uznany winnym NIEWŁAŚCIWEGO WYKONANIA MANEWRU i w efekcie *doprowadzenia do
    > uszkodzeń ciała* w efekcie wypadku
    >
    > - wyprzedzający został uznany winnym m.in. WYPRZEDZANIA W NIEWŁAŚCIWYM MIEJSCU
    > oraz SPOWODOWANIA WYPADKU
    >
    > Wielkimi literami, bo niektórzy są odporni na wiedzę...

    To była współwina - sprawa oczywista. Coś jeszcze nowego się dowiesz?
    Chyba oczywiste jest że skoro jeden i drugi nie zastosowali się do PoRD
    to obaj są w częsci winni.

    Proponuje zajrzeć do książki:

    "Prawo o ruchu drogowym" r. 2009 Ryszard Andrzej Stefański str 265 ...
    jest tam mowa o wykładni na w.w temat i w.w przypadek.

  • 345. Data: 2011-05-25 16:34:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bezdyskusyjna, oczywista i niewątpliwa jest wina motocyklisty - cała
    > reszta jest bez znaczenia.

    Uważam dokładnie odwrotnie.
    Wina motocyklisty owszem jest, bo wyprzedzał niezgodnie z prawem, ale to nie
    jest wina w spowodowaniu tego wypadku.
    No, może w jakiejś części, można przyjąć że się przyczynił.

  • 346. Data: 2011-05-25 16:36:52
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-25 16:16, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 25 May 2011 13:01:44 +0200, w<irinio$52v$3@news.onet.pl>, The_EaGle
    > <e...@j...com> napisał(-a):

    orginał:

    > Ile takich skrzyżowań ci pokazać?

    Pokaż choć jedno.

  • 347. Data: 2011-05-25 16:40:52
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-05-25 13:00, The_EaGle pisze:

    > Motocyklista mógł nie widzieć że samochód skręca w lewo. Mógł rozpocząć
    > manewr zanim został włączony kierunkowskaz.

    To tak samo jakbyś wyprzedzając przed przejściem dla pieszych, wpadł na
    ludzi i tłumaczył że ich nie widziałeś.
    Nie wyprzedzasz na skrzyżowaniu, koniec kropka.

    pozdrawiam
    mario

  • 348. Data: 2011-05-25 16:45:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello The_EaGle,

    > Jak nie umiesz korzystać z lusterek to zlicytuj swoje PJ na wielką
    > orkiestrę - będzie z tego lepszy użytek.

    Przejechałem prawie pół miliona kilometrów i jeszcze mi nikt w tył nie
    wjechał. Łaskawie się ode mnie odstosunkuj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 349. Data: 2011-05-25 16:46:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello The_EaGle,

    > Przestań pitolić. Wyrok SN z 2006 ma związek ze sprawą w 2005 roku wiec
    > to nowe PoRD. Twój argument wiec upadł podobnie jak poprzednie.

    Wyrok dotyczy skrzyżowania? Nie? To po co go przytaczasz?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 350. Data: 2011-05-25 16:48:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    [...]

> [...]
    > przestaniesz oceniać to co się dzieje z tyłu.
    > Wyłącz motor z tego równania, podstaw w to miejsce Lanosa, to pewnie od razu

    Jaka optyka? W życiu by mi nie przyszło do głowy wyprzedzać na
    skrzyżowaniu skręcajago w lewo z lewej strony.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl