  • 1. Data: 2009-12-17 08:13:30
    Temat: kolejna część
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    http://www.swiatobrazu.pl/polska_przez_pryzmat_nikon
    a_gory__czesc_22.html

    Podoba mi się ten tekst:
    "Śiatła zastanego było tak mało, że w większości miejsc musieliśmy użyć
    czułości ISO 12800 i wyższych, aby móc wykonać nieporuszone zdjęcia "z
    ręki". Dlaczego nie skorzystaliśmy ze statywów? Raz, że byłoby to pójście na
    łatwiznę a dwa, że fotografowanie w kopalni miało być okazją do
    przetestowania Nikona D3S w trudnych warunkach oświetleniowych."

    Dla panów se swiataobrazu pójściem na łatwizne jest uzycie statywu.. wyjęcie
    go, odpowiednie ustawienie nie mówiąc nic o noszeniu statywu..... natomiast
    wybranie ISO 12800 w aparacie to dla nich ciężka robota i duze wyzwanie..
    buehueheuhee
    ..a moze w nikonie d3s ISO ustawia się poprzez rozwiązanie sudoku?

  • 2. Data: 2009-12-17 11:53:41
    Temat: Re: kolejna część
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:13:30 +0100, Kokos napisał(a):

> [...]
    > wybranie ISO 12800 w aparacie to dla nich ciężka robota i duze wyzwanie..

    Chyba nie zrozumiałeś. Oni testowali możliwości aparatu.

    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-12-17 13:14:44
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-17 12:53:41 +0100, zly <b...@N...fm> said:

    > Chyba nie zrozumiałeś. Oni testowali możliwości aparatu.

    Ale po co w takim razie pisać o pójściu na łatwiznę? Nie lepiej po
    prostu "chcieliśmy zobaczyć ile jest warte ISO...."
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-17 14:36:24
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 14:14:44 +0100, JA napisał(a):

    > Ale po co w takim razie pisać o pójściu na łatwiznę? Nie lepiej po
    > prostu "chcieliśmy zobaczyć ile jest warte ISO...."

    Nie czytałem całego art, tylko cytat tu. I cały czas imo dotyczy ona
    aparatu. Że to żadna sztuka zrobić nieruszone zdjęcie ze statywu - każdy
    aparat tak potrafi. Dużo ciężej znaleźć sprzęt którym można zrobić z ręki i
    to jest właśnie wyzwanie dla aparatu.

    --
    marcin