  • 1. Data: 2011-05-31 21:59:12
    Temat: Regeneracja sprężarki klimatyzacji - gdze (w-wa) i i za ile?
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    Witam,

    Potrzebuję zregenerować sprężarkę klimatyzacji we fiacie marea JTD (jak
    jest duuuży upał to przestaje działać). Nowa to koszt ok 3000zł - więc
    bezprzesady :/
    Gdzie to można dobrze naprawić / zregenerować w W-wie lub okolicy (
    najchętniej Ursus lub okolice) - no i ile taka usługa moze zająć czas
    oraz koztować (nie chodzi o to by było jak najtaniej (choć też i bez
    przesady w drugą stronę, chodzi o to by było dobrze i z gwarancją)

    Zaznaczam że nie chodzi o ubytek czynnika - ten był sprawdzany
    kilklukrotnie i jest OK, wiadomo że już staruszka sprężarka nie wyrabia
    przy dużym upale
    Z góry dzięki za namiary

  • 2. Data: 2011-05-31 22:09:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://www.euro-klima.pl/ - zapytaj się u nich.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-05-31 22:34:13
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Potrzebuję zregenerować sprężarkę klimatyzacji we fiacie marea JTD (jak
    > jest duuuży upał to przestaje działać). Nowa to koszt ok 3000zł - więc
    > bezprzesady :/

    Mnie regeneracja kosztowala 500 zl. Wystarczyla na dwa sezony, pozniej znowu
    padla sprezarka.

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-06-01 15:45:01
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal" <r...@n...spamowac> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zaznaczam że nie chodzi o ubytek czynnika - ten był sprawdzany
    > kilklukrotnie i jest OK, wiadomo że już staruszka sprężarka nie wyrabia

    nie znam sie na klimie, ale czy to nie problem presostatu, ew. czegoś tam
    jescze innego?

    nie wiem, czy to mogl by byc obiaw i powod do regeneracji - wiem, że
    znajomemu w upalach klima sie wylaczala bo byl problem z presostatem, ktory
    podawal niewiadomo czemu zawysokie cisnienie do czujnikow co wylaczalo
    sprezarke.

    no i slyszalem [tylko:)] że regenracja nie musi być i często nie jest
    trwala. podobno lepiej szukać wmiare pewnej uzywanej.

    --
    Pozdrawiam, Bartek