-
1. Data: 2011-06-01 09:09:35
Temat: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>
i tak przed REDA, od strony Wejherowa
gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy
tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy
JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
moze troszke za pozno
kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie? -
2. Data: 2011-06-01 09:48:33
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: Javelin <s...@o...pl>
Witam!
W liście od "Kris_Poland" datowanym 1 czerwca 2011 (09:09:35) napisano:
> i tak przed REDA, od strony Wejherowa
> gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
> trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy
> tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
> ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy
> JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
> moze troszke za pozno
> kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
> ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
> i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Zapomnij, są niereformowalni. Na forum krakowskiej TV były kiedyś
próby przekonania kierowcy ciężarówki do skuteczności tego typu
rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0
To jest beton którego nie da się przekonać
--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD
-
3. Data: 2011-06-01 09:58:39
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):
> Zapomnij, są niereformowalni. Na forum krakowskiej TV były kiedyś
> próby przekonania kierowcy ciężarówki do skuteczności tego typu
> rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0
>
> To jest beton którego nie da się przekonać
Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
robić.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
4. Data: 2011-06-01 10:04:51
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: Javelin <s...@o...pl>
Witam!
W liście od "Waldek Godel" datowanym 1 czerwca 2011 (09:58:39) napisano:
>> To jest beton którego nie da się przekonać
> Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
> Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
> robić.
No to chyba nigdy nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.
Osobiście jestem zwolennikiem zamka i staram się go stosować nawet tam
gdzie nie ma odpowiednich znaków
--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD
-
5. Data: 2011-06-01 10:19:52
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kris_Poland" <s...@w...pl> napisał w
> tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
> ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy
Ha ha - znow bedzie flame na 1000 postow :-)
> JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
> moze troszke za pozno
> kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie
bylo jak wiekszosc robilo PJ.
Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
pasach".
Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie
miejsca gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?
Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka -
tylko trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien
jechac tyle co ci obok a nie stac.
> ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
> i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Jak kiedys postoisz to zrozumiesz :-)
Zjawisko jest zazwyczaj takie ze stoisz w tym korku, co minute
podjezdzasz o te dwa metry do przodu, a w miedzyczasie
wyprzedza/omija cie kilka samochodow. No to noz sie w kieszeni
otwiera.
A wielki tir to nie mala osoboweczka, ktora mozna zjechac na lewy
pas a potem sie zgrabnie wcisnac. Co przy okazji swiadczy o braku
zaufania do obecnosci kultury w narodzie, w tym i do kolegow
tirmanow :-)
Oczywiscie w duzej czesci winni tez ci ktorzy grzecznie czekaja w
kolejce:
1) trzeba bylo nie tworzyc takiej dlugiej kolejki na jednym pasie,
a drugiego pustego :-)
2) absolutnie nie wpuszczac nikogo w polowie korka. (ha ha, a
delikwent chce zaparkowac na chodniku :-)
3) na koncu wpuscic jednego (albo i nie).
A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.
J.
-
6. Data: 2011-06-01 10:27:52
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:
> Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka -
Widzę, że dyżurne grupowe regulatorskie przygłupy nie skorzystały znowu z
okazji żeby siedzieć cicho?
-
7. Data: 2011-06-01 11:03:21
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2011-06-01 10:04, Javelin pisze:
> No to chyba nigdy nie widziałeś co robią tiry na zwężeniach. Jeden
> klient ustawia się obok drugiego na poczatku pasa i jadą sobie 5 km/h.
> I o takich "regulacjach" wspomniał kolega wyżej.
I zasadniczo robią pierwszy krok do "zamka" :) bo na końcu
zwężenia się wpuszczą. Obstawiam, że nikt nie dojeżdża za nimi
do absolutnego końca tegoż zwężenia trzymając odpowiedni odstęp
;) Bo gdyby zdarzył się jeden "be blokers" i nie chciał dać "iść
na zakładkie" to powionna ustawić się za nim piękna kolejeczka
która potem odpowiednio zadziała ...
Ale nie - wciskanie się na prawy pas kilometr przed zwężeniem to
domena pieprzniętych osobówek (bo to tiry są te be) ... Wbić się
na ten prawy pas, nawet kosztem zatrzymania się i stania jak
głupek z prawym kierunkiem.
--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY
ALUFELGI 15" 5x120,BMW "STYLE 5" lub BBS: Kreuzspeichen-Styling
Filtry do masek MP4 BULLDOG. Wszystko BCM od 1 PLN
-
8. Data: 2011-06-01 11:08:14
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-06-01, Kris_Poland <s...@w...pl> wrote:
> JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
> moze troszke za pozno
>
> kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
>
> ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
> i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.
--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
-by-era-czesc3/
-
9. Data: 2011-06-01 11:24:00
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: Piotr Czyż <i...@i...com>
Krzysiek Kielczewski pisze:
>> ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal i tak to
>> zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
>
> Zdecyduj się. Możesz albo jechać na zamek, albo wyprzedzać ciężarówki.
A po co wjeżdżać na zamek kilometr przed zwężeniem? Widzisz jakiś sens?
--
Piotr Czyż
-
10. Data: 2011-06-01 11:24:40
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: Rychu <r...@a...pl>
W dniu 2011-06-01 10:19, J.F. pisze:
> Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
> wiekszosc robilo PJ.
B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.
> Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
> pasach".
Przecież nie muszą się ustawiać na dwóch pasach. Jak ktoś chce stać
na prawym, jak lewy wolny, to jego sprawa. Natomiast jeśli ktoś
stoi albo toczy się lewym, mając przed sobą wolną drogę to już jest to:
Art. 19.
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
- jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;
...niestety baranów zasiali i nie przetłumaczysz im. Nawet pokazując
symulacje, przykłady, itp. Na zakutą pałę już nic nie pomoże.
Niestety gorzej jak masz np. pas do skrętu w lewo a drugi do jazdy
prosto. Wtedy już sprawa nie jest taka prosta i nie jest też
jednoznacznie opisana.
--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)