  • 1. Data: 2011-06-05 22:01:39
    Temat: Givi d262s,szyba do Bandit,nie kupujcie!
    Od: " km" <b...@W...gazeta.pl>

    Przetestowałem na 1250sa,nigdy więcej.Mam 184cm wzrostu.Nie polecam.
    Po powrocie do tzw."oryginałki" motocykl zmienił się diametralnie na korzyść.
    Przy kupnie nowego Bandyty z salonu "kazałem" zamontować podwyższoną szybę
    turystyczną.Na szczęście po 1000km wróciłem do fabrycznej,wiedzą co robią w
    Suzuki.Szyba akcesoryjna zbyt wysoka,wywołuje turbulencje,wielki minus dla
    renomowanej firmy Givi.
    Po pojemności i masie moto domyślacie się,ze mam jakieś doświadczenie.Zgadza się
    Np.na golasie CBF600NA szyba givi była rewelacyjna.
    pzdr,bitri.