  • 1. Data: 2010-11-12 17:50:49
    Temat: klawiatura i mysz bezprzewodowa z dobrym zasiegiem
    Od: "cziken" <c...@k...com>

    Podłączam laptopa do telewizora i chciałbym sobie serfować po necie
    siedząc na kanapie. Klawiatury bezprzewodowe, jakie widziałem u
    znajomych to były badziewia, które już przy 3 metrach się "krztusiły".
    Możecie polecić jakiś dobry zestaw? Może lepiej na Bluetooth?

  • 2. Data: 2010-11-12 18:15:50
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Ja kupiłem klawiaturę Logitecha do PS3 Y-X5A77
    http://www.logitech.com/pl-pl/keyboards/keyboard/dev
    ices/3616
    Pewnie, że ma 1000 wad, zarzucą niektórzy, ale dla mnie jest idealna do
    przeglądania netu w jadalni przy telewizorze.

    PC

  • 3. Data: 2010-11-12 18:53:20
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-12 18:50, cziken pisze:
> [...]
    > znajomych to były badziewia, które już przy 3 metrach się "krztusiły".
    > Możecie polecić jakiś dobry zestaw? Może lepiej na Bluetooth?
    Nie na bluetooth, ale na 2.4GHz, Microsoft Wireless Desktop 3000 (pewnie
    inne cyferki podobnie), zasięg zbadany 7m bez problemu, w komplecie
    dobra myszka i wygodna klawiatura, odbiorniczek na USB.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-11-12 19:51:34
    Od: Marek <b...@e...com>

> [...]
    > znajomych to były badziewia, które już przy 3 metrach się "krztusiły".
    > Możecie polecić jakiś dobry zestaw? Może lepiej na Bluetooth?

    Generalnie uważa się, że najlepszą firmą od klawiatur i myszy jest
    Logitech. Używam w tej chwili jednego z najdroższych i zestawów ponieważ
    poprzedni miał zacięcia m.in. Powiem tak: ten również je ma. Co ciekawe,
    mogę mieć nawet z bardzo daleka dostęp do komputera - czyli zasięg
    świetny. Jednakże te zacięcia występują również gdy odbiornik leży obok.
    Podejrzewam, że to zakłócenia radiowe powodują a nie kiepski zasięg.
    Chyba to jeszcze nie ta technologia...

  • 5. Data: 2010-11-12 20:06:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > znajomych to były badziewia, które już przy 3 metrach się "krztusiły".
    > Możecie polecić jakiś dobry zestaw? Może lepiej na Bluetooth?

    Logitech MX5500 sprawdzone w działaniu z media-center

    http://www.logitech.com/pl-pl/keyboards/keyboard-mic
    e-combo/devices/3481

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 6. Data: 2010-11-13 21:01:35
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > znajomych to były badziewia, które już przy 3 metrach się "krztusiły".
    > Możecie polecić jakiś dobry zestaw? Może lepiej na Bluetooth?

    Do telewizji chyba dość wygodny jest ten zestaw:

    A4TECH GK-520D slim

    mała klawiatura jest bardziej poręczna jeśli nie siedzi się przy blacie
    i łatwiejsza do przechowania w okolicy telewizora kiedy z niej nie
    korzystamy. Większość klawiatur bezprzewodowych mało pasuje do pokoju
    telewizyjnego.
    Zasięg oczywiście do 10m więc nie powinno być problemu :)

    Na Allegro w okolicy 100zł z wysyłką.