    Date: Mon, 13 Jun 2011 15:55:55 +0200
    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: kilka pytań odnośnie sprzęgła

    Cześć Wam,

    Pierwsza rzecz: w trakcie jazdy tego nie słychać, ale jak się podniesie
    maskę to wydaje mi się, że przy wciskaniu sprzęgła słychać wysprzęglik
    (takie typowe skrzypienie). Można coś z tym zrobić ? smarowałem
    początkowe punkty zaraz przy pedale, ale to nie to. Czy to nie
    przypadkiem jakiś z elementów sprzęgła ?

    Druga rzecz: Nie wiem czy to dobrze określę, ale wydaje mi się, że
    sprzęgło mi się ślizga. Objawia się to mniej więcej tym, że w trakcie
    jazdy, przy pomniejszym wciśnięciu gazu obroty rosną nieporównywalnie
    szybciej niż prędkość (można wysłyszeć takie lekkie wycie silnika). Nie
    ma właściwie dramatu, bo auto ma takie same przyspieszenie jak miało.
    Gdzieś słyszałem, że jak sprzęgło się ślizga to można spróbować ruszyć z
    piątki np i jak faktycznie się ślizga to obroty pójdą w górę. U mnie
    silnik gaśnie, więc chyba jest dobrze nie ?