  • 1. Data: 2013-05-23 19:08:23
    Temat: kieszeń radia
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    nie wiem czy widzieliście, istnieją takie kieszonki na rupiecie które wkłada
    się w kieszeń po wyjęciu radia...
    pytanie, tą kieszonkę wkłada się w "metalowy uchwyt" do radia, czy wyjmuje
    się wszystko z radiem i kieszonkę wkłada się w pustą wnękę?

  • 2. Data: 2013-05-23 19:41:30
    Temat: Re: kieszeń radia
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    chodzi mi o tą metalową ramkę między radiem, a kieszenią w samochodzie...
    chyba kojarzycie o co mi chodzi.

  • 3. Data: 2013-05-23 19:43:21
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:knlkc9$gmc$1@node2.news.atman.pl...
    > chodzi mi o tą metalową ramkę między radiem, a kieszenią w samochodzie...
    > chyba kojarzycie o co mi chodzi.

    Kojarzymy

    pozdr
    lublex

  • 4. Data: 2013-05-23 20:23:19
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    W dniu 2013-05-23 19:41, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > chodzi mi o tą metalową ramkę między radiem, a kieszenią w
    > samochodzie... chyba kojarzycie o co mi chodzi.

    wywalic wszystko i wstawic kieszeń na rupiecie

    Agent 23908