  • Data: 2010-04-14 11:20:24
    Temat: kicad - biblioteki
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jako ze eagle-a nie ma na ARM-y (a moze o tym nie wiem) i na moim
    pomocniku eagla nie pouzywam to pora przeprosic sie z kicadem.

    Tyle ze standardowe biblioteki zainstalowane z samym kicadem nie maja
    podstawowych elementow. Brakuje attiny, atmeg, wyswietlaczy itd.

    Czy gdzies jest taki jumbo pack z bibliotekami? Bo znajduje tylko
    pojedyncze paczki a do tego nie mam pojecia czy sa dobrze zrobione i
    beda dzialac.

    PS.
    Jestem w trakcie dostawania pozwolenia na postowanie na forum eagla
    wiec moze jest szansa na wersje eagla dla linuxa na ARM...

    <B>test<B>