  • Data: 2010-04-14 22:43:53
    Temat: Re: kicad - biblioteki
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Kwi, 00:11, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:
> [...]
    e/cadsoft/html_pub...

    > Dalej było wyjaśnienie o co chodzi:
    > "Jestem w trakcie dostawania pozwolenia na postowanie na forum eagla
    > wiec moze jest szansa na wersje eagla dla linuxa na ARM..."
    >
    > Czyli mowa jest pewnie o jakimś biednym netbooku, który nawet Atoma nie
    > ma - tylko jakiegoś ARMa. Ale po co na takie coś Eagle? :-o

    Zeby moc popracowac w czasie kiedy mam chwile wolnego czasu?
    Chcialem sie rozpisac o istocie mojej maszyny ale w sumie nie wiem czy
    to dobre miejsce.
    Mam na maszynie wielkosci 16x11x2 cm, 409g qcad-a, kicad-a, oodraw,
    oocalc, dobry kawal standardowego ubuntu i chcialbym tez miec eagle.
    Ale uczciwie przyznaje ze na to nie licze, dlatego chcialbym szybko i
    bezbolesnie opanowac kicad-a do poziomu wyrysowania schematu,
    zaprojektowania plytki i jej wydrukowania.

    Jesli interesuje cie rynek urzadzen z ARM-ami to daj znac zajawie ci
    pokrotce.

    --
    Lukasz Sczygiel