  • Data: 2010-04-14 22:11:21
    Temat: Re: kicad - biblioteki
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-14 23:38, PH pisze:

    > Albo Cię nie rozumiem, albo nie wiem co. LPC21xx w eaglu jak najbardziej
    > są (bo używam)
    > http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?page=/home
    /cadsoft/html_public/download.htm.en&dir=eagle/userf
    iles/libraries

    Dalej było wyjaśnienie o co chodzi:
    "Jestem w trakcie dostawania pozwolenia na postowanie na forum eagla
    wiec moze jest szansa na wersje eagla dla linuxa na ARM..."

    Czyli mowa jest pewnie o jakimś biednym netbooku, który nawet Atoma nie
    ma - tylko jakiegoś ARMa. Ale po co na takie coś Eagle? :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/