  • 11. Data: 2013-04-18 15:55:01
    Temat: Re: kawał plastiku
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > plexa dość mocno się elektryzuje...

    Mam taki interfejs do PC LPT właśnie podłożony pleksą. Może to przypadek,
    ale komputer też działa.

    --
    Desoft

  • 12. Data: 2013-04-26 02:21:31
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 13 Apr 2013 19:36:36 +0200 "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>
    napisał:

    >czy Ktoś gdzieś sprzedaje coś takiego jak arkusze plastikowej "blachy"?
    >najlepiej na wymiar, potrzebne mi jako nieprzewodząca podstawka do mojej
    >płytki drukowanej... chodzi o taki plastik oddzielony dystansami od płytki,
    >który można położyć na jakimś tam podłożu...

    Nie próbowałeś guglać pod tworzywa sztuczne + miasto?
    W Warszawie (no dobra, pod Warszawą) masz firmę Technozbyt-Witan:
    http://www.technozbyt.com.pl/
    Strona jest dupna, ale jak do nich podjedziesz to w magazynie mają
    duży wybór, także odwiedź ich albo zadzwoń.
    PCV w postaci płyt głubości 3-5mm można też kupić w firmach
    zajmujących się wycinanie na ploterze różnych tekstów informacyjnych i
    reklamowych z folii samoprzylepnej. Ja kupowem w Topcanie
    http://www.topcan.pl/
    PMMA i PC też można dostać w firmach zajmujących się reklamą, kiedyś
    był taki punkt na Lwowskiej ale chyba się zlikwidował.

    No i tak na koniec - jako podkładka pod płytkę dobrze się też nadaje
    obudowa :-) (Kradex, Maszczyk itp.).