  • 21. Data: 2010-12-20 20:46:16
    Temat: Re: karty SIM z długą ważnością nieaktywowanej karty?
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pn 20 12 2010 20:46, animka pisze:

    > Ty, ALEX! Ja też Ci zrobię taki numer, że skomponuję (tak jak Ty to
    > robisz) Twoje odpowiedzi, żeby wyszło w jednej i beznadziejnie głupio.

    Zacytowałem jedynie to co napisałaś. SŁOWO W SŁOWO. I nie bardzo
    rozumiem co niby "skomponowałem". A że piszesz zabawnie, że "telefon
    przydaje się do dzwonienia", cóż.... :-)

    > Ale Ty nie masz ambicji jak sądzę....

    Bawisz się w psychologa?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 22. Data: 2010-12-21 08:42:53
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-12-19 16:19, Czarek pisze:

    Spieprzaj dziadu nad dziadami.

    Kogoś mi to przypomina.
    Masz berecik?

    Artur(m)

  • 23. Data: 2010-12-21 13:09:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-21 09:42, Artur(m) pisze:
    > Kogoś mi to przypomina.
    > Masz berecik?

    Nie mam. Bereciki to księża noszą. :P

    --