  • 1. Data: 2010-12-18 17:53:29
    Temat: play rozwiazanie umowy
    Od: leon <l...@g...pl>

    Witam

    Mam Play w abonamencie wraz z intenetem w komorce. Poniewaz czesto
    przegladam grupy news zachcialo mi sie tez to robic przez komorke. I tu
    wyszedl problem. Mianowicie Play mimo dostarczania sieci nie jest
    zarejestrowany w zadnym serwerze news. Zadalem pytanie technicze przez
    infolinie i dzisiaj zadzwonili z informacja iz czegos tagiego nie
    obsluguja. Mily pan tweirdzil ze moge przegladac z poziomu przegladarki.
    Tylko, ze kazde takie zabieralo limitowany transfer.,

    Tak sie wlasnie zastanawiam czy brak obslugi serwerow news nie bylby
    powodem do zerwania umowy z winy operatora.

    leon

  • 2. Data: 2010-12-18 18:58:38
    Temat: Re: play rozwiazanie umowy
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 gru 2010 18:53, leon pisze:
    > Tak sie wlasnie zastanawiam czy brak obslugi serwerow news nie bylby
    > powodem do zerwania umowy z winy operatora.

    Da się, da. Już nie pamiętam z jakiego serwera korzystałem, ale idzie
    bez problemu. Na pewni któryś z tych ;P musisz popróbować, chyba że ktoś
    tu podpowie..

    http://www.killfile.pl/nntpservers.html

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-12-18 19:01:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "leon" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Tak sie wlasnie zastanawiam czy brak obslugi serwerow news nie bylby
    > powodem do zerwania umowy z winy operatora.

    Przecież udostępniają Ci usługę połączenia z internetem...
    A że nie dokładnie taką jaką Ty chcesz mieć? To co...
    Czy w umowie masz napisane że będą obsługiwać protokół nntp?
    Pewnie nie...

    Ale przypatrzmy się na problem inaczej - czemu nie zarejestrujesz
    sobie konta na którymś z serwerów niusowych, np. gazeta.pl lub
    onet.pl i potem nie skonfigurujesz sobie w telefonie klienta newsów
    pracującego w protokole nntp? Ja używam polskich serwerów
    niusowych łącząc się z USA i jestem pewny że mój ISP nie jest
    "zajestrowany" na gazecie.pl ani na onet.pl co nie przeszkadza mi
    to łączyć się z tymi serwerami.

    A więc przestań się żalić i ustaw sobie dobrze telefon...

    p..s jakiego klienta niusów używasz w telefonie i co to za telefon?

  • 4. Data: 2010-12-18 19:11:57
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-12-18 18:53, leon pisze:

> [...]
    > obsluguja. Mily pan tweirdzil ze moge przegladac z poziomu przegladarki.
    > Tylko, ze kazde takie zabieralo limitowany transfer.,

    Play fresh, czasami korzystam. Serwer news onet pl

  • 5. Data: 2010-12-18 20:16:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    leon <l...@g...pl> wrote:

    > Tak sie wlasnie zastanawiam czy brak obslugi serwerow news nie bylby
    > powodem do zerwania umowy z winy operatora.

    Nie. Zarejestruj sie np. na gazeta.pl, loguj sie do ich serwera
    news loginem i haslem do zalozonego u nich konta.

    a.

  • 6. Data: 2010-12-20 07:26:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > niusowych łącząc się z USA i jestem pewny że mój ISP nie jest
    > "zajestrowany" na gazecie.pl ani na onet.pl co nie przeszkadza mi

    To źle. Powinieneś korzystać z najbliższego serwera. Zmień to szybko :-)

  • 7. Data: 2010-12-26 23:13:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > To źle. Powinieneś korzystać z najbliższego serwera. Zmień to szybko :-)

    Podaj mi proszę adres bliższego serwera co ma polskie grupy dyskusyjne...

  • 8. Data: 2010-12-27 19:50:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Podaj mi proszę adres bliższego serwera co ma polskie grupy dyskusyjne...

    Pszemol ... o ile kojarzę było o korzystaniu w Polsce.

  • 9. Data: 2010-12-28 02:54:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemol ... o ile kojarzę było o korzystaniu w Polsce.

    Skrytykowałeś mnie, że pisząc z USA na polskojęzyczne grupy
    używam polskiego, dalekiego serwera. Po co to zrobiłeś?
    Czy to miało być śmieszne?

  • 10. Data: 2010-12-28 20:08:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skrytykowałeś mnie, że pisząc z USA na polskojęzyczne grupy
    > używam polskiego, dalekiego serwera. Po co to zrobiłeś?
    > Czy to miało być śmieszne?

    Napisałem, że twoje korzystanie z USA ma się nijak do korzystania w Polsce,
    gdzie należałoby korzystać z najbliższego po sieci serwera.