  • 1. Data: 2010-12-17 22:54:13
    Temat: Program LG PC Suite
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy ktoś z państwa tutaj piszącego ma program LG PC Suite?
    U mnie brzea bluetootk - komputer->telefon i w druga stronę pliki
    przesyłają się i jest wszystko ok.
    Natomiast w tym porogramie od LG jest wszystko do kitu. Żąda obe mnie
    hasła do telefonu. Nie mam hasła w telefonie, najwyżej hasło blokady
    telefonu, ale ten LG mi tego hasła nie akceptuje, a w ogóle powinienem
    akceptowac bez hasła, bo hasła nie ustalałam. No i nie mogę wejść przez
    bluetoth do programu LG PC Suite. To jakaś paranoja. O jakie hasło do
    telefonu tu może chodzić?
    Załaczam obrazek jako załacznik.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-12-17 22:56:20
    Temat: Re: Program LG PC Suite
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-17 23:54, animka pisze:
    > U mnie brzea bluetootk
    Sorry za literówkę . Powinno być: "U mnie przez bluetooth"

    --
    animka