  • 1. Data: 2010-12-19 06:25:32
    Temat: karty SIM z długą ważnością nieaktywowanej karty?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Kiedyś startery Simplusa nie miały daty ważności (nieaktywowane) i można
    było sobie kupić i aktywować za 5 lat. Teraz widzę że aktualnie
    sprzedawane startery mają już datę ważności.

    Czy są jeszcze na rynku jakieś startery bez daty ważności, ewentualnie
    które startery mają możliwie najdłuższy okres przydatności
    nieaktywowanego startera?

  • 2. Data: 2010-12-19 14:24:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-19 07:25, Miernik pisze:
> [...]
    >
    > Czy są jeszcze na rynku jakieś startery bez daty ważności, ewentualnie
    > które startery mają możliwie najdłuższy okres przydatności

    Ja kupiłam jakiś Orange One za 5 zł. Przez pół roku Orange będzie mi co
    miesiąc dawało 5 zł. Mogę oczywiście doładowywać, ale mi chodziło
    szczególnie o to, żeby mieć dostęp do drugiego telefonu i kamery oraz
    aparatu w nim oraz oczywiście plików.
    Muszę przyznać, że telefon przydaje się także do dzwonienia, ma swój
    numer telefonu.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-12-19 15:19:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19-12-2010 15:24, animka napisał/a:
> [...]
    > aparatu w nim oraz oczywiście plików.
    > Muszę przyznać, że telefon przydaje się także do dzwonienia, ma swój

    A kogo to interesuje? I co ma wspólnego z tym wątkiem?
    Później będziesz się rzucała, że ktoś się z Ciebie nabija.

    No tak, to tylko Animka... ;-)

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2010-12-19 15:52:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-19 16:19, Czarek pisze:

    > A kogo to interesuje? I co ma wspólnego z tym wątkiem?
    > Później będziesz się rzucała, że ktoś się z Ciebie nabija.
    >
    > No tak, to tylko Animka... ;-)

    Spieprzaj dziadu nad dziadami.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-12-19 15:59:54
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > Spieprzaj dziadu nad dziadami.

    A ja polecam zamiast rzucać epitetami przeczytać jeszcze raz uważnie
    pytanie autora wątku, a następnie swoją odpowiedź.
    Może dojdziesz do jakiś ciekawych wniosków.

  • 6. Data: 2010-12-19 16:05:21
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-19 16:59, SERG pisze:

    > A ja polecam zamiast rzucać epitetami przeczytać jeszcze raz uważnie
    > pytanie autora wątku, a następnie swoją odpowiedź.
    > Może dojdziesz do jakiś ciekawych wniosków.

    Nierealne.

  • 7. Data: 2010-12-19 16:11:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 16:52:32 +0100, animka napisał(a):

    > Spieprzaj dziadu nad dziadami.

    maskotka, zachowuj się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 8. Data: 2010-12-19 16:20:43
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał

    > Czy są jeszcze na rynku jakieś startery bez daty ważności,

    Mi został taki jeden Play Na Kartę. Kupiony jakieś 2 lata temu w sklepie
    internetowym obsługiwanym wtedy przez Germanos.
    Nie ma daty ważności, nie ma też wytłoczonego numeru tel., który oczywiście
    znam. Mogę odstąpić razem z TakTakiem, który jest ważny do 31.12.2010 i
    różni się od tego Playa jedynie pierwszą cyfrą - to takie pozostałości po
    zabawie w numerologię ;)

    M.

  • 9. Data: 2010-12-19 17:22:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-19 16:59, SERG pisze:

    > A ja polecam zamiast rzucać epitetami przeczytać jeszcze raz uważnie
    > pytanie autora wątku, a następnie swoją odpowiedź.
    > Może dojdziesz do jakiś ciekawych wniosków.

    Odpowiedziałam ostatnio nie autorowi tylko trollowi.
    Może bym tak nie odpisała gdyby miał trochę kultury.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-12-19 17:49:16
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19-12-2010 18:22, animka napisał/a:

    > Odpowiedziałam ostatnio nie autorowi tylko trollowi.
    > Może bym tak nie odpisała gdyby miał trochę kultury.

    Trollem i pośmiewiskiem polskiego internetu to Ty jesteś.
    Poczytaj Swoje wypociny i to co inni na Twój temat (i Twoich wypowiedzi)
    piszą, to może w końcu załapiesz (chociaż bardzo w to wątpię) ;-)

    --
    Cz.