    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Odp: karta graficzna do gier do 500PLN?
    Date: Thu, 3 Mar 2011 15:31:04 -0000

    Użytkownik "Antykler" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ikoavc$2jk$...@n...onet.pl...
> [...]

    ati 58**, 68**
    nvidia gtx260 lub wyzej

    rozsadne minimum to 5850\gtx285

    w tej cenie duzo lepiej bedzie poszukac czegos uzywanego, ryzyko niewielkie
    a wydajnosc moze byc ze dwa razy wieksza niz tego co kupi za 500 w sklepie

    oczywiscie dobrze upewnic sie przed zakupem ze zasilacz ma stosowne zlacza
    (minimum dla kart do grania to 2x6 pin pcie)