-
51. Data: 2009-10-30 10:46:08
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: "kabat" <s...@o...pl>
Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hcec5v$b5s$...@i...gazeta.pl...
> On 2009-10-30 08:48:56 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:
>
>>> Jak w każdym USD. W starych LC4 są jeszcze lagi o mniejszej średnicy
>>> (bodaj 40 mm), nie tak podatne na rzyganie olejem, jak nowsze fi 48
>>> (podobnie jak te w wyczynówkach). A w takiej DRZ, z jej klasycznym
>>> widelcem i śmiesznymi krokodylkami, problem prawie nie istnieje.
>>
>> Co to są "śmieszne krokodylki" ?
>
> Takie gumowe harmonijki na lagach, które kiedyś były w większości
> enduraków (a nawet i w niektórych szosówkach), a tera moda na nie
> przeminęła. O dziwo naprawdę całkiem nieźle wpływają na żywotność
> uszczelniaczy.
A ja wiem ze już sie tego patentu nie stosuje bo pod ta gumowa osłona
zbierała sie wilgoć co powodowało korozje lagów. Dlatego teraz stosuje
plastikowe osłony tylko.
--
pozdro
KTM 640 Enduro/XTZ 750
Krosno Odrzańskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
-
52. Data: 2009-10-30 10:46:58
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
news:hcec1p$aqo$1@inews.gazeta.pl...
> On 2009-10-30 08:56:11 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:
>
>> A najfajniejsze to są ceny u lokalnego dealera - 20% drożej niż w
>> UK.
>> Załamka.
>
> Łelkam in Bolanda. Niestety nasz rynek zawsze traktowali nieco po
> macoszemu. Nawet nie ma polskiego przedstawicielstwa, podpadamy pod
> Słowację.
>
Ja mówię o cenach w Mattinghofen.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
53. Data: 2009-10-30 10:48:19
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: "Karambol" <k...@g...pl>
Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hcchlv$ott$1@inews.gazeta.pl...
> Jutro zrobie zdjecie strony polskiej servisowki tam jest napisane o
> odpowietrzaniu.
> Serviskowka jest od LC4 640 Duke.
> Mam ja na papierze nie w pdf'e i w garazu dlatego musi poczekac do jutra.
Tak jak obiecalem:
http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/6seMgFHkQhR/sp_a0
437
Jesli 'wszyscy' u Ciebie tego nie robili to gratuluje. To wasze sprzety.
Tylko pozniej jak bedzie jeden z drugim taka sztuke sprzedawal to napisze ze
servisowany idealnie i wszystko cacy.
I dlatego poznie tyle padak po polsce, ze kupic nic nie idzie.
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.h
tml
-
54. Data: 2009-10-30 11:42:54
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-10-30 11:46:08 +0100, "kabat" <s...@o...pl> said:
>>> Co to są "śmieszne krokodylki" ?
>>
>> Takie gumowe harmonijki na lagach, które kiedyś były w większości
>> enduraków (a nawet i w niektórych szosówkach), a tera moda na nie
>> przeminęła. O dziwo naprawdę całkiem nieźle wpływają na żywotność
>> uszczelniaczy.
>
> A ja wiem ze już sie tego patentu nie stosuje bo pod ta gumowa osłona
> zbierała sie wilgoć co powodowało korozje lagów.
Przeca lagi są zazwyczaj chromowane (lub pokryte innym ustrojstwem),
więc co tam miałoby korodować? Nie pomyliło Ci się z neoprenowymui
skarpetami, pod którymi lubi zbierać się masa cierna z wilgotnego
błota, która ślicznie ryzuje powierzchnię lag?
Ja tam zgaduję (bo nie słyszałem o żadnych pewnikach w tej kwestii), że
przestali je robić z racji przejścia na USD, w którym ich trwałość
byłaby raczej nikła.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
55. Data: 2009-10-30 11:45:18
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-10-30 11:46:58 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:
>>> A najfajniejsze to są ceny u lokalnego dealera - 20% drożej niż w UK.
>>> Załamka.
>>
>> Łelkam in Bolanda. Niestety nasz rynek zawsze traktowali nieco po
>> macoszemu. Nawet nie ma polskiego przedstawicielstwa, podpadamy pod
>> Słowację.
>>
>
> Ja mówię o cenach w Mattinghofen.
Ale wiesz, tam pół miasta pracuje w fabryce, więc pewnie i tak
większość mieszkańców kupuje po znajomości w nieco innych cenach ;-)
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
56. Data: 2009-10-30 11:48:25
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-10-30 11:48:19 +0100, "Karambol" <k...@g...pl> said:
> Tak jak obiecalem:
> http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/6seMgFHkQhR/sp_a0
437
>
> Jesli 'wszyscy' u Ciebie tego nie robili to gratuluje. To wasze sprzety.
> Tylko pozniej jak bedzie jeden z drugim taka sztuke sprzedawal to napisze ze
> servisowany idealnie i wszystko cacy.
Serwisowany zgodnie z serwisówką, w której angielskiej i niemieckiej
wersji dziwnym trafem zabrakło tegoż opisu procedury odpowietrzania -
jest tylko o nalaniu pod korek i tyle. Ja tam wierzę producentowi.
> I dlatego poznie tyle padak po polsce, ze kupic nic nie idzie.
Cóż za głęboka analiza. Dobrze że przynajmniej jest tu jeden porządny.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
57. Data: 2009-10-30 12:01:12
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: "kabat" <s...@o...pl>
Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hcejfu$b1m$...@i...gazeta.pl...
> On 2009-10-30 11:46:08 +0100, "kabat" <s...@o...pl> said:
>
>> A ja wiem ze już sie tego patentu nie stosuje bo pod ta gumowa osłona
>> zbierała sie wilgoć co powodowało korozje lagów.
>
> Przeca lagi są zazwyczaj chromowane (lub pokryte innym ustrojstwem), więc
> co tam miałoby korodować? Nie pomyliło Ci się z neoprenowymui skarpetami,
> pod którymi lubi zbierać się masa cierna z wilgotnego błota, która
> ślicznie ryzuje powierzchnię lag?
> Ja tam zgaduję (bo nie słyszałem o żadnych pewnikach w tej kwestii), że
> przestali je robić z racji przejścia na USD, w którym ich trwałość byłaby
> raczej nikła.
No to co ze chromowane, ja miąłem kiedyś takiego ktma w którym zaczęła sie
juz korozja wiec to możliwe.
A jeśłi chodzi wymiane oleju w kacie to zostało Ci udowodnione ze robisz źle
i Twoi kumple tez, bo pewnie im wcisnoles ze Twój sposob jest najleprzejszy
i tez sobie sprzety niszcza.
--
pozdro
KTM 640 Enduro/XTZ 750
Krosno Odrzańskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
-
58. Data: 2009-10-30 13:15:47
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-10-30 13:01:12 +0100, "kabat" <s...@o...pl> said:
>>> A ja wiem ze już sie tego patentu nie stosuje bo pod ta gumowa osłona
>>> zbierała sie wilgoć co powodowało korozje lagów.
>>
>> Przeca lagi są zazwyczaj chromowane (lub pokryte innym ustrojstwem),
>> więc co tam miałoby korodować? Nie pomyliło Ci się z neoprenowymui
>> skarpetami, pod którymi lubi zbierać się masa cierna z wilgotnego
>> błota, która ślicznie ryzuje powierzchnię lag?
>> Ja tam zgaduję (bo nie słyszałem o żadnych pewnikach w tej kwestii), że
>> przestali je robić z racji przejścia na USD, w którym ich trwałość
>> byłaby raczej nikła.
>
> No to co ze chromowane, ja miąłem kiedyś takiego ktma w którym zaczęła
> sie juz korozja wiec to możliwe.
Przy tak profesjonalnym serwisowaniu? Nieee, niemożliwe :-P
> A jeśłi chodzi wymiane oleju w kacie to zostało Ci udowodnione
Doprawdy udowodnione? Ja tam widzę conajwyżej rozbieżności pomiędzy
różnymi wersjami językowymi/rocznikowymi serwisówek. A że jak dotąd
postępując zgodnie z tym, co w stoi w mojej nic złego mi się ze
sprzętem nie przydażyło, to raczej dalej będę robił, jak robiłem.
> robisz źle i Twoi kumple tez, bo pewnie im wcisnoles ze Twój sposob
> jest najleprzejszy i tez sobie sprzety niszcza.
Oczywiście. Ja to wogóle jestem taki wujek samo zło.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
59. Data: 2009-10-30 23:21:27
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości
news:hcec1p$aqo$1@inews.gazeta.pl...
> On 2009-10-30 08:56:11 +0100, "Jasio" said:
>> IMHO nieraz się Ci goście skompromitowali.
>> Zaprzeczysz?
>
> Ale że czym? Kolor ich motocykli Ci się nie podoba, czyco?
Aha, bo źle edytowałem posta, to dopiszę teraz: sprawa Long Way Down i
sprawa przednich hamulców, które KTM zaleca _myć_ [sic!] po skończonej
jeździe to chyba dobre przykłady?
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
60. Data: 2009-10-31 03:41:43
Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Od: AlF <s...@g...com>
de Fresz wrote:
> Ja tam zgaduję (bo nie słyszałem o żadnych pewnikach w tej kwestii), że
> przestali je robić z racji przejścia na USD, w którym ich trwałość
> byłaby raczej nikła.
>
co to jest USD?