  • 61. Data: 2009-10-31 08:52:12
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 31 Paź, 04:41, AlF <s...@g...com> wrote:

    > co to jest USD?
    Zawieszenie Upside Down.

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 62. Data: 2009-10-31 10:13:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-31 00:21:27 +0100, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Aha, bo źle edytowałem posta, to dopiszę teraz: sprawa Long Way Down

    Owszem, to była wpadka, ale żeby odrazu kompromitacja? Wiesz ,
    przychodzi dwóch wariatów bez żadnego doświadczenia czy pojęcia i
    zaczynają roztaczać wizje, gdzie to oni nie pojadą i jakie to zdjęcia
    przywiozą. Ty byś potraktował takich poważnie? To raczej kwestia BMW,
    które okazało się nad wyraz ufne i chojne.

    Co ciekawe, ta słynna wpadka przyniosła pewne zmiany w sposobie
    myślenia firm motocyklowych. Jakiś czas temu gadałem z gościem, który
    mając doświadczenie harcersko-survivalowe, wraz z grupą kolegów
    postanowił pojechać do bodaj Magadanu czy jakoś tak ostro na wschód.
    Doświadczenia z motocyklami - zero, nawet brak pj. A ponoć już byli po
    rozmowach z Hondą, która wyraziła zainteresowanie na wyposażenie ich
    bezpłatnie w nowe Trampki.

    > i sprawa przednich hamulców, które KTM zaleca _myć_ [sic!] po
    > skończonej jeździe to chyba dobre przykłady?

    Nie słyszałem o tym - o co dokładnie chodziło i w których maszynach?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 63. Data: 2009-10-31 15:53:13
    Od: AlF <s...@g...com>

    Artur Zabroński wrote:

    > Zawieszenie Upside Down.

    dzieki

  • 64. Data: 2009-11-06 15:23:24
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Serwisowany zgodnie z serwisówką, w której angielskiej i niemieckiej
    > wersji dziwnym trafem zabrakło tegoż opisu procedury odpowietrzania - jest
    > tylko o nalaniu pod korek i tyle. Ja tam wierzę producentowi.

    http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/4vnxvpX2eJR/sp_a0
    441

    To jest z angielskiej, w niemieckiej jest to samo ale juz nie bede wredny i
    wklejam tylko wersje angielska.
    Takze dobrze Ci radze - zacznij robic to dobrze a nie tak jak Ci sie wydaje.

    EOT

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E