  • 21. Data: 2012-02-02 21:58:13
    Temat: Re: jechałem lewym pasem i mandat - ZA CO?????
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jgespr$4u3$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Tak, to symbiol zanku zabraniającego wyprzedzania samochodom ciężarowym
    > przecież napisałem, ty przeczytałeś, ale wciąż widzialeś coś innego.;>
    > A to tobie się wydaje, że zakaz wyprzedzania przez pojazdy ciężarowe
    > zezwala na wyprzedzanie ciężarowek?
    Mnie się nie wydaje, żeby w kontekście (takie trudne słowo) cytowanych
    wierszy powyżej, znak o którym napisałeś istniał w polskich
    ustawach/rozporządzeniach. Ja to wiem

    > Przeprosisz za pisanie głupot?

    Owszem, zaraz po tym jak zrobisz to Ty

    --
    Tomasz Nycz

  • 22. Data: 2012-02-02 22:03:29
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jgesru$4u3$2@cougar.axelspringer.pl>:

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Dawaj teraz - co zrozumiałeś z tego zdania.

    Dawaj co zrozumiałeś z tego podkreślonego ^^^^^ zdania. I dlaczego
    zrozumiałeś, że zastosowanie ma znak istniejący w PoRD i okolicach.

    Nie ma znaku zakazującego wyprzedania samochodów ciężarowych, tym bardziej
    przez takie pojazdy.

    --
    Tomasz Nycz

  • 23. Data: 2012-02-02 22:09:36
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-02 22:03, 'Tom N' wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]
    > zrozumiałeś, że zastosowanie ma znak istniejący w PoRD i okolicach.
    >
    > Nie ma znaku zakazującego wyprzedania samochodów ciężarowych, tym bardziej

    A ja na to tak:

    "W związku z warunkami na drogach na terenie miasta wprowadzono zakaz
    wyprzedzania przez samochody ciężarowe (również przez TIR-y). W 13
    miejscach na drogach wlotowych do Łodzi pod znakami drogowymi D-42
    (oznaczającymi obszar zabudowany) umieszczone zostały informujące o
    zakazie znaki B-26. Zgodnie z kodeksem drogowym obowiązują one na
    obszarze całego miasta do czasu odwołania ich przez znaki D-42 (koniec
    obszaru zabudowanego) i E 18A (koniec miejscowości). Za
    nieprzestrzeganie tego zakazu grozi mandat w wysokości do 500 oraz 5
    punktów karnych."

    I co Ty na to ? Szczekasz ? ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 24. Data: 2012-02-02 22:42:13
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Marcin 'Yans' Bazarnik w <news:jgeu3c$dup$2@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]

    > obszaru zabudowanego) i E 18A (koniec miejscowości). Za
    > nieprzestrzeganie tego zakazu grozi mandat w wysokości do 500 oraz 5

    Nie ;P
    Ale po kolei, i najpierw od strony merytorycznej:

    znak zakazu umieszczony pod znakiem D-42 oznacza, ze zakaz obowiązuje jak
    wyżej (chyba, że został odwołany innym znakiem), tyle, że B-26 nie dotyczy
    wyprzedzania "ciężarówek" tylko przez "ciężarówki";

    wątpię, żeby do Łodzi prowadziło tylko 13 dróg wlotowych, i nie było innej
    możliwości wjechania "ciężarówką", o "ciężarówkach", które się wyłącznie po
    Łodzi poruszają i znaku nie miały szansy minąć nie wspomnę.

    Kilka razy mnie szanowni policjanci "strzelali" i zatrzymywali za 65/50 w
    okolicach TVN w DC i na miłej pogadance się kończyło -- nie było znaku od
    Konstancina. Teraz "poluję" na powtórzone D-42 do 50 metrów na 801, ale
    jakoś nie chcą mnie za 75 zatrzymywać pomimo, że "strzelają"...

    A teraz mniej merytorycznie, czyli zakładamy /Bydlęce/ wdzianko:

    Co to jest TIR? I dlaczego TIR-y a nie tiry/TIRy/TIRY?

    --
    Tomasz Nycz

  • 25. Data: 2012-02-02 22:52:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    ^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]
    > obszaru zabudowanego) i E 18A (koniec miejscowości). Za
    > nieprzestrzeganie tego zakazu grozi mandat w wysokości do 500 oraz 5

    Ale dlaczego cytujesz zupełnie inny tekst niż ten, nad którym odbywa
    się tu egzekucja?

    > Szczekasz ? ;-)

    Chyba Ty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2012-02-03 09:56:17
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-02 22:42, 'Tom N' wrote:

> [...]
    > wyżej (chyba, że został odwołany innym znakiem), tyle, że B-26 nie dotyczy
    > wyprzedzania "ciężarówek" tylko przez "ciężarówki";

    Wiem do czego zmierzasz. Wspomniałem, już na początku - jeśli by się tak
    dokładnie chcieć analizować, to w podkreślonym cytacie, nie pada słowo
    "tylko" - zatem nie powinieneś go tam umieszczać. Jak sam wiesz, zakaz
    wyprzedzania cieżarówek przez cieżarówki, jest podzbiorem - zatem
    warunek spełniony.
    Oczywiście jeśli chcieliby być purystami, to mogli napisać: "między
    innymi" - wtedy absolutnie nie byłoby dyskusji

    > wątpię, żeby do Łodzi prowadziło tylko 13 dróg wlotowych, i nie było innej
    > możliwości wjechania "ciężarówką", o "ciężarówkach", które się wyłącznie po
    > Łodzi poruszają i znaku nie miały szansy minąć nie wspomnę.

    Przez ciężarówkę, rozumiem w uproszczeniu pojazd powyżej 3.5t - zależy
    zatem jak wygląda tonaż na pozostałych drogach - może się okazać, że to
    jednak jedyne drogi wjazdu dla cięższych pojazdów.

> [...]
    > Konstancina. Teraz "poluję" na powtórzone D-42 do 50 metrów na 801, ale
    > jakoś nie chcą mnie za 75 zatrzymywać pomimo, że "strzelają"...

    Kraków jeszcze napewno jakiś czas temu też nie był terenem zabudowanym :-)

    > A teraz mniej merytorycznie, czyli zakładamy /Bydlęce/ wdzianko:
    >
    > Co to jest TIR? I dlaczego TIR-y a nie tiry/TIRy/TIRY?

    To jest Panie określenie potoczne :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik