  • 11. Data: 2012-02-02 20:29:40
    Temat: Re: jechałem lewym pasem i mandat - ZA CO?????
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jgen6s$s06$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Normalnie - jak znak zakazu wyprzedzania przez pojazdy ciężarowe.

    > Oczywiście.

    Podasz symbol znaku, który zabrania wyprzedzania samochodom ciężarowym
    samochodów ciężarowych, czy przeprosisz za pisanie głupot?

    --
    Tomasz Nycz

  • 12. Data: 2012-02-02 21:03:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > powinienem czy nie powinienem widzisć tu sarkazm, bo nie wiem czy mam
    > sie śmiać, czy płakać?

    Widzę że dopiero zaczynasz przygodę z tym forum, musisz nadrobić zaległości!

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 13. Data: 2012-02-02 21:04:26
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-02 20:29, 'Tom N' wrote:

    > Podasz symbol znaku, który zabrania wyprzedzania samochodom ciężarowym
    > samochodów ciężarowych, czy przeprosisz za pisanie głupot?

    Nie dałeś warunku - "wyprzedzania _wyłącznie_ samochodów ciężarowych",
    zatem oczywście jest taki znak: B-26, który spełnia warunek, to kto
    szczeka ? ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 14. Data: 2012-02-02 21:11:23
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> schrieb im Newsbeitrag
    .

    > Podasz symbol znaku, który zabrania wyprzedzania samochodom ciężarowym
    > samochodów ciężarowych, czy przeprosisz za pisanie głupot?

    A B26 Ci nie wystarczy? W zbiorze "wszystkie pojazdy" zawiera się podzbiór
    "samochody ciężarowe". Więc w czym problem?

  • 15. Data: 2012-02-02 21:20:47
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Marcin 'Yans' Bazarnik w <news:jgeq93$1sm$1@inews.gazeta.pl>:

    > Nie dałeś warunku - "wyprzedzania _wyłącznie_ samochodów ciężarowych",
    > zatem oczywście jest taki znak: B-26, który spełnia warunek, to kto
    > szczeka ? ;-)

    Ten co chciał się popisać logiką, ale zapomniał wyciąć cytaty i nie byłem to
    ja.

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2012-02-02 21:21:43
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Andy Niwiński w <news:jgeqlg$ibb$1@dont-email.me>:

    > "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> schrieb im Newsbeitrag
    .
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > A B26 Ci nie wystarczy? W zbiorze "wszystkie pojazdy" zawiera się podzbiór
    > "samochody ciężarowe". Więc w czym problem?

    A pozostawiony cytat Ci nie wystarczy? Podkreśliłem.

    --
    Tomasz Nycz

  • 17. Data: 2012-02-02 21:40:13
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-02 21:20, 'Tom N' wrote:

    > Ten co chciał się popisać logiką, ale zapomniał wyciąć cytaty i nie byłem to
    > ja.

    Tak, logika Twoim przyjacielem, warto się zaprzyjaźnić ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 18. Data: 2012-02-02 21:46:17
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Marcin 'Yans' Bazarnik w <news:jgesc8$92a$1@inews.gazeta.pl>:

    > Tak, logika Twoim przyjacielem, warto się zaprzyjaźnić ;-)

    Zostawię tylko mięso, choć wątpię, że dotrze

    --
    Tomasz Nycz

  • 19. Data: 2012-02-02 21:47:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-02 20:29:40 +0100, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> said:

    > Podasz symbol znaku, który zabrania wyprzedzania samochodom ciężarowym

    Tak, to symbiol zanku zabraniającego wyprzedzania samochodom ciężarowym
    przecież napisałem, ty przeczytałeś, ale wciąż widzialeś coś innego.;>

    > samochodów ciężarowych, czy przeprosisz za pisanie głupot?

    A to tobie się wydaje, że zakaz wyprzedzania przez pojazdy ciężarowe
    zezwala na wyprzedzanie ciężarowek?

  • 20. Data: 2012-02-02 21:49:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-02 21:20:47 +0100, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> said:

    > Ten co chciał się popisać logiką, ale zapomniał wyciąć cytaty i nie byłem to
    > ja.

    "Normalnie - jak znak zakazu wyprzedzania przez pojazdy ciężarowe."

    Dawaj teraz - co zrozumiałeś z tego zdania.
    ;>>>

    --
    Bydlę