  • 31. Data: 2014-06-09 15:32:43
    Temat: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2014 15:06, Myjk pisze:
    > Mon, 09 Jun 2014 14:41:07 +0200, Andrzej Lawa

    > Ponieważ próbuję ci wykazać, że sama jazda na zderzaku nie jest elementem
    > który doprowadza do kolizji. Najczęściej NIE doprowadza i częściej sytuacje

    Mhm. Podobnie jak wysoka prędkość. A także wypadnięcie z samolotu czy
    wysokiego piętra nie doprowadza bezpośrenio do kalectwa/śmierci.

    > niebezpieczne biorą się z tego, że z przodu znajdzie się "nauczyciel" który
    > stwierdza że ten z tyłu ma "niebezpieczną" odległość (czyt. jedzie na
    > "centymetry") i musi nauczyć hamując mu BEZ PRZYCZYNY, a potem się jeszcze
    > bezczelnie tłumaczy, że mu się coś wydawało że widzi, albo kot przebiegał,

    A skąd wiesz, że nie przebiegał? Udowodnij!

    > albo inna zjawa, choć było to ewidentnie złośliwe zachowanie "światłego
    > nauczyciela". Tym sposobem to ja co chwilę mogę mieć kogoś nagranego i też
    > mi policja i sąd przyzna rację.

    Jeśli powie, że złośliwie zahamował - owszem.

    Jeśli poda jakąś przyczynę to nawet jeśli był to jakiś miraż to winny
    jest ten idiota, który jedzie na zderzaku.

    Każdy, kto nie zachowuje bezpiecznej odległości powinien z miejsca
    stracić prawo jazdy i móc je odzyskać dopiero po porządnej
    psychoterapii, bo ewidentnie usiłuje leczyć na drodze jakieś swoje
    kompleksy.

  • 32. Data: 2014-06-09 15:33:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2014 14:56, stary komuch TM pisze:

    > Po przeczytaniu waszej "twórczości" nie chciałbym was spotkać na drodze.

    Język polski nie jest twoim pierwszym językiem?

  • 33. Data: 2014-06-09 15:41:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2014 15:28, Myjk pisze:

    > opisanej sytuacji sam nie sprowokował. Z tego co już wyczytałem pewnie
    > "struś pędziwiatr" mu mrygał z daleka, potem podjechał "na zderzak", AL

    Mhm, z daleka przy ruszaniu spod świateł...

    > uznał że jest za blisko, więc zamiast jechać dalej swoje i zjechać robiąc
    > miejsce, to jeszcze "miszczowi kierownicy" zwolnił przed nosem (i bez

    Zjechać na barierkę czy pojazd obok?

    > znaczenia czy tylko odejmując gazu czy także świecąc stopami). Potem
    > "struś" się chciał odegrać i mu zajechał drogę. Konic był w sądzie. Ale to
    > tylko moje przypuszczenia, wszelkie zbieżności ze stanem faktycznym proszę
    > uznać za niebyłe. :> Może AL pokaże CAŁE nagranie to będzie jasność. :P

    Myjk, właśnie udowodniłeś że jesteś parszywą, zakłamaną szmatą. Gdybym
    miał zejść do twojego poziomu moralnego, zacząłbym przypuszczać, że
    jesteś ćpunem molestującym małe dzieci "niewinnie" zastrzegając, że mogę
    się mylić.

  • 34. Data: 2014-06-09 15:42:37
    Od: mastalerz <m...@m...mx>

    Dnia 2014-06-09, o godz. 11:49:13
    Czesław Wiśniak <c...@n...pl> napisał(a):

    > A rozumiem. Jak ktos tobie siedzi na zderzaku to jest be, ale jak ty
    > komus to juz jest w porzadku :)

    Nie, ja akurat nie jeżdżę na zderzaku ani nie wyprawiam takich rzeczy na
    drodze. Raczej stosuję zasadę żyj i daj żyć innym. Ale w ogóle nie o to mi
    chodziło, tylko tak patrzę na internetowe ORMO wyposażone w kamerki,
    zwłaszcza jak teraz dostało piany na usta, że ktoś może mieć inne zdanie od
    nich.

    A to, że około połowa nie zrozumiała nawet niezbyt subtelnych aluzji i
    wzięła wszystko literalnie, to tylko potwierdza moje wcześniejsze
    obserwacje, że ludzie z poczuciem misji naprawienia świata kamerkami w
    samochodzie mają martwicę mózgu.

    Jest taki bałwan, jakiś architekt, nie pamiętam naziwska, który z misję
    sobie obrał uprzykrzanie życia ludziom, którzy jego zdaniem jakos tam źle
    zaparkują. Taki nawiedzony rowerzysta, czy coś takiego. Blokuje im
    samochód, mędrkuje, poucza, a to wszystko tylko dlatego, że może to nagrać,
    wrzucić na YT i otrzymać lajki od podobnych do niego nawiedzonych
    rowerzystów, którzy nienawidzą ludzi.

  • 35. Data: 2014-06-09 15:50:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2014 15:42, mastalerz pisze:

> [...]
    > samochód, mędrkuje, poucza, a to wszystko tylko dlatego, że może to nagrać,
    > wrzucić na YT i otrzymać lajki od podobnych do niego nawiedzonych

    A dlaczego nie nazywasz bałwanami tych, co źle parkują?

    Dla ciebie pewnie bałwan ten, kto zwróci uwagę komuś śmiecącemu na
    chodniku/drodze, a nie ten kto śmieci...

  • 36. Data: 2014-06-09 15:59:54
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-09 15:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Dla ciebie pewnie bałwan ten, kto zwróci uwagę komuś śmiecącemu na
    > chodniku/drodze, a nie ten kto śmieci...

    i ty to wszystko nagrywasz?
    chory jesteś

  • 37. Data: 2014-06-09 16:35:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości
    >A to sąd może punkty wlepiać?

    Wedle uznania to nie, ale jak sie dopatrzyl wykroczenia lub kilku, to
    za kazde sie moga punkty nalezec.

    Poza tym nie musi punktami dzielic, moze i uznac winnego stworzenia
    zagrozenia bezpieczenstwa i PJ na pare miesiecy zabrac.

    J.

  • 38. Data: 2014-06-09 16:39:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >Może jakby więcej osób miało nagrania i je wykorzystywało, to by się
    >trochę podniosła kultura na drodze? A przy okazji także
    >bezpieczeństwo...

    Ja tam na kulture i bezpieczenstwo nie narzekam.
    Wiec kamerki zagrazalyby glownie mnie, jak sie znajdzie jakis
    praworzadny obywatel i zacznie meldowac ze on tu jechal 50 i byl
    wyprzedzony, wlokl sie przy ciaglej i byl wyprzedzony, albo zobaczyl
    jak parkuje w niezbyt dozwolonym miejscu itp :-)
    Na szczescie jeszcze sa kiepskie lub drogie, a i policjanty nie lubia
    konkurencji i donosiciela przeczolgac potrafia:-)

    J.

  • 39. Data: 2014-06-09 17:26:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 09.06.2014 10:43, Myjk pisze:

    >Jechanie na zderzaku to już zachowanie się jak palant i powodowanie
    >zagrożenia.
    >Jeśli ja chcę jechać szybciej niż ktoś, kto w mojej ocenie mógłby
    >przyśpieszyć lub zjechać z drogi to błyskam delikatnie raz czy dwa z
    >bezpiecznej odległości.

    A nie wolno blyskac, i jak cie ktos sfilmuje, to zaplacisz 500 :-P

    > Jeśli nie przyśpieszy lub nie zjedzie - widać ma jakiś powód i nie
    > ma sensu powdowować zagrożenia siedząc na zderzaku i/lub oślepiając.
    > Dodatkowo z większej odległości łatwiej będzie go wyprzedzić w razie
    > pojawienia się miejsca z przeciwka (w przypadku np. drogi
    > jednopasmowej)

    Zakladamy chyba dwa pasy w jedna strone.
    Bo jesli jest jeden pas i szerokie pobocze oddzielone linia ciagla ...
    to ja proponuje dodatkowe +300 za naklanianie do wykroczenia :-P
    A jak przerywana ... to choc +200zl za spychanie na pobocze :-)

    A przy jednym pasie trzymanie wiekszej odleglosci raczej nie ma
    sensu - manewr trwa jednak dluzej.
    Jedyna zaleta ze mozna zaczac rozpedzanie jak jeszcze przeciwny pas
    bedzie zajety/niewidoczny - a potem szybka decyzja - gaz i wyprzedzamy
    albo hamulec.

    Ale jak sie to nagra, to proponuje 100zl - to bedzie usilowanie
    wyprzedzania bez upewnienia sie o wystarczajacej ilosci wolnego
    miejsca :-)

    J.

  • 40. Data: 2014-06-09 18:16:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 09 Jun 2014 10:20:33 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Jaśniepan Pośpieszny na trasie katowickiej - standardowe zachowanie
    >buraka... Dzięki dwóm prostym kamerkom i "odrobinie" cierpliwości
    >(zdarzenie z października 2013) Jaśniepan Pośpieszny został przez sąd
    >pouczony grzywną 600zł + koszta (ciekaw jestem ile punktów dostał...).

    A Tobie powinni dopierdolić karę za notoryczną jazdę lewym pasem. No
    chyba że całe zajscie miało miejsce na prawym, to OK.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280