  • 1. Data: 2010-03-31 20:21:20
    Temat: Szukam spokojnej grupy turystów motocyklowych z południa.
    Od: CUT <c...@c...pl>

    Poszukuję kontaktu z osobami lubiącymi dalszą i bliższą turystykę na
    2oo. Napisałem spokojną turystykę gdyż nie bawi mnie zap.....ie 160km/h
    i więcej przez Europę po autostradach. Mój klimat ociera się raczej o
    wąskie, kręte alpejskie uliczki :)
    Spokojna turystyka po ciekawych miejscach w Polsce i innych krajach
    Europy - to do tego potrzebuję kompanów :) .

  • 2. Data: 2010-03-31 21:14:27
    Od: Tekus <t...@t...com>

    W dniu 2010-03-31 22:21, CUT pisze:

> [...]
    > Spokojna turystyka po ciekawych miejscach w Polsce i innych krajach
    > Europy - to do tego potrzebuję kompanów :) .
    To może advrider.pl?

    --
    Tekus
    zapraszam: tekus.net

  • 3. Data: 2010-03-31 22:37:01
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-31 23:14, Tekus pisze:

    > To może advrider.pl?

    Przeglądam. Ale tam to ni moja liga :), ja nie opuszczam
    cywilizacji.(jestem zwolennikiem TomToma, a nie Garmina :) )

  • 4. Data: 2010-04-01 05:56:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    CUT napisał(a):
    > Spokojna turystyka po ciekawych miejscach w Polsce i innych krajach
    > Europy - to do tego potrzebuję kompanów :) .

    Napisz do Tanga albo Cienia. Czasami sie tu pojawiaja. Powinni
    odpowiadac temperamentem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 5. Data: 2010-04-01 06:52:51
    Od: n...@s...com

    On Wed, 31 Mar 2010 22:21:20 +0200, CUT <c...@c...pl> wrote:

    >Spokojna turystyka po ciekawych miejscach w Polsce i innych krajach
    >Europy - to do tego potrzebuję kompanów :) .

    Rzuc okiem na http://www.pmk-krakow.org/ tam jest jakas ekipa co tak
    lubi.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-04-01 15:12:26
    Od: Radek Orłowski <r...@g...com>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 22:21:20 +0200, CUT napisał(a):

> [...]
    > Spokojna turystyka po ciekawych miejscach w Polsce i innych krajach
    > Europy - to do tego potrzebuję kompanów :) .

    Poszukaj tez tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/Krakow-f183.html

    Jest parę osób co nie lubi zapitalać ;) między innymi ja :)
    Jest jeszcze grupa południe ale pamiętaj, że jak się nie chwalisz, że po
    Zakopiance w terenie zabudowanym latasz 200 najbidniej to nawet dla
    świeżaków jesteś cienias i nikt z Tobą nie pojedzie ;)
    Radek "BigBoy" Orłowski

  • 7. Data: 2010-04-02 09:34:20
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    Użytkownik "CUT" w news:4bb3ce90$1@news.home.net.pl...

    /.../
    > Przeglądam. Ale tam to ni moja liga :), ja nie opuszczam
    > cywilizacji.(jestem zwolennikiem TomToma, a nie Garmina :) )

    ;). To może zajrzysz na ... sworam ?

    --
    All
    KLE500 (Klara)

  • 8. Data: 2010-04-02 09:59:15
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-04-01 17:12, Radek Orłowski pisze:

    > Jest jeszcze grupa południe ale pamiętaj, że jak się nie chwalisz, że po
    > Zakopiance w terenie zabudowanym latasz 200 najbidniej to nawet dla
    > świeżaków jesteś cienias i nikt z Tobą nie pojedzie ;)

    A jak nie masz zdjecia siebie/motocykla, ktore mozesz dac jako avatar na
    forum to nawet Twoje konto nie zostanie aktywowane :)

    --
    jarek

  • 9. Data: 2010-04-02 10:46:56
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 2 Kwi, 11:59, Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    wrote:
    > A jak nie masz zdjecia siebie/motocykla, ktore mozesz dac jako avatar na
    > forum to nawet Twoje konto nie zostanie aktywowane :)

    e, to nie wiedzialem, ze az tak zabawnie tam teraz jest ;) dawno
    mnie nie bylo...
    a czy moderatorzy nadal edytuja wypowiedzi uzytkownikow, dopisujac
    chamskie teksty?

    a kolega pytajacy moglby chociaz napisac, jakim moturem chcialby z ta
    ekipa turystycznie latac. niby jak spokojnie to mozna i armatura i
    innymi endurakami, ale byloby nieco latwiej ukierunkowywac
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 10. Data: 2010-04-02 13:29:41