  • 1. Data: 2009-07-22 12:57:07
    Temat: jakie tanie zasilanie do canon eos 40d i czy warto zamienić bp 511 (A) na bp 535
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Hej,
    rozglądam się właśnie za zapasowymi akumulatorkami do mojej puszki eos 40d.
    Dokopałem się do wątku z 2008 roku, w którym polecane są akumulatory premium
    gold jako najbardziej budżetowe czy też hahnel ze średniej półki cenowej.
    Nic się nie zmieniło w doświadczeniach grupowiczów? Nadal można ufać tym
    markom?

    Drugie moje pytanie dotyczy modelu akumulatora, czy warto interesować się
    zamiennikami BP 535, np. takim:
    http://www.allegro.pl/item685499713_nowe_super_do_ca
    non_bp_535_7600mah_li_ion_7_4v.html
    ? Jeżeli nawet ma połowę tej pojemności którą deklaruje to i tak byłoby to
    ponad 2 razy więcej niż w oryginalnym BP 511A.

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 2. Data: 2009-07-22 13:05:55
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd kamyk napisał(a):

> [...]
    > ? Jeżeli nawet ma połowę tej pojemności którą deklaruje to i tak byłoby to
    > ponad 2 razy więcej niż w oryginalnym BP 511A.

    Już widzę, jak to się mieści w komorze baterii 40D. ;)

    To jest zamiennik do kamer video, gdzie akumulator "wisi" sobie z tyłu.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2009-07-22 13:30:49
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
    > Już widzę, jak to się mieści w komorze baterii 40D. ;)
    >
    > To jest zamiennik do kamer video, gdzie akumulator "wisi" sobie z tyłu.

    oo, dzięki za szybkie wyprostowanie :) przed chwilą właśnie mnie naszło na
    porównanie wymiarów obu modeli, znalazłem już nawet dane dla 535 ale jeszcze
    nie zdołałem tego zrobić

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 4. Data: 2009-07-22 13:55:31
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > oo, dzięki za szybkie wyprostowanie :) przed chwilą właśnie mnie naszło na
    > porównanie wymiarów obu modeli, znalazłem już nawet dane dla 535 ale
    > jeszcze nie zdołałem tego zrobić

    to widac na oko...

    Roger

  • 5. Data: 2009-07-22 18:07:57
    Od: "miotla" <m...@w...pl>

    Użytkownik "kamyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    > rozglądam się właśnie za zapasowymi akumulatorkami do mojej puszki eos
    > 40d.

    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=3848
    Posiadam takie 2 szt i bardzo sobie chwale, co prawda byłem sceptycznie
    nastawiony do tej firmy
    ale miło mnie zaskoczyły, trzymają zdecydowanie dłużej niż oryginał.
    Przy 30D ( bez zbędnej zabawy wyswietlaczem ) udaje mi sie zrobic nawet do
    4000 zdjęć w serii na jednej bateri.
    i do tego jeszcze cena smieszna.

    miotla
    http://rajdy.interecho.com/

  • 6. Data: 2009-07-23 09:45:44
    Od: Olek <o...@u...eu>

    miotla wrote:

> [...]
    > ale miło mnie zaskoczyły, trzymają zdecydowanie dłużej niż oryginał.
    > Przy 30D ( bez zbędnej zabawy wyswietlaczem ) udaje mi sie zrobic nawet

    o to to też polecam :)

  • 7. Data: 2009-07-26 22:13:56
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości

    > o to to też polecam :)

    dzięki wielkie za wasze opinie :)

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 8. Data: 2009-07-27 16:21:51
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    > o to to też polecam :)

    Jeszcze mam pytanie, jak ładujecie te akumulatorki? To są jakieś Li-poly o
    których nie mam zielonego pojęcia, standardowa ładowarka CB-5L sobie z nimi
    radzi?

    --
    pozdrowionka
    Kamyk