  • 1. Data: 2009-07-22 14:39:53
    Temat: Co się stało z fotoplenerami.eu?
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Co się stało ze stronką fotoplenery.eu? Ktoś jeszcze się nią zajmuje?

    Czarek

  • 2. Data: 2009-07-22 16:12:07
    Temat: Re: Co się stało z fotoplenerami.eu?
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 22 Jul., 16:39, Czarek <4...@g...de> wrote:
    > Co się stało ze stronką fotoplenery.eu? Ktoś jeszcze się nią zajmuje?
    >
    > Czarek

    przeciez pare watkow nizej jest temat tygodnia 29
    i tak regularnie co tydzien
    pogratulowac autoropm wytrwalosci i regularnosci szwajcarskiego
    zegarka.

  • 3. Data: 2009-07-22 18:12:13
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 22 Lip, 18:12, XX YY <j...@u...at> wrote:

    > przeciez pare watkow nizej jest temat tygodnia 29
    > i tak regularnie co tydzien

    Może nie zauważyłeś, ale ja nie pytałem o wątek pt. "Zdjęcie
    Tygodnia", ale o stronę www http://fotoplenery.eu. Zgłasza się:
    Forbidden
    You don't have permission to access / on this server.

    Myślisz, że mnie nie lubi?

    Czarek

  • 4. Data: 2009-07-22 18:13:47
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Chyba tak, mnie przerzuca na http://fotoplenery.eu/joomla/
    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-07-22 18:20:04
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 22 Jul., 20:12, Czarek <4...@g...de> wrote:

> [...]
    > Forbidden
    > You don't have permission to access / on this server.

    ja wcisnalem ten link teraz i zadzialal prawidlowo

  • 6. Data: 2009-07-22 19:02:33
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    >Forbidden
    You don't have permission to access / on this server.

    Tak myślę, mnie ten link wpuszcza.

    JD