  • 11. Data: 2011-05-09 11:42:39
    Temat: Re: jakie macie opinie o citroenie C3
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 09 May 2011 09:41:16 +0200, Lewis napisał(a):

    > Jeździ na wolnych obrotach po mieście, silnik się telepie to i dwumasa
    > się sypie...

    Ale TA dwumasa ma niewiele wspólnego z obrotami, to koło pasowe od
    osprzętu, poganiające alternator i pompę klimy.
    W 2.0 HDi były z tym z początku problemy, gdzieś od 2003 poprawili
    konstrukcję koła i się uspokoiło. Zwłaszcza, że jest zamiennik, tańszy od
    oryginalnego Corteco, który ma jeszcze lepszą konstrukcję i jest
    niezawodny. Prawdopodobnie przyczyną będzie użycie zamiast mechanika
    jakiegoś kowala od panzerwagenów który zamiast wymieniać pieprzy, dając
    albo za duży naciąg paska albo zakładając koło wali młotkiem w brzeg koła
    itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-05-09 11:53:37
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-05-09 09:10, Ryba pisze:

    > Sprowadzone z Włoch.
    > Przebieg 98 tys.
    > Sprowadzający przyznał się do pomalowania tylnego zderzaka.
    > Z minusów to minimalne odstające tylne prawe drzwi górą i dołem.
    > Silnik minimalnie zapocony pod uszczelką "klawiatury"
    > jeździł na oleju 20W40.

    Z tego opisu to mi coś wygląda na igiełkę, ale po reanimacji. Taki
    zestaw _może_ być prawdziwy, ale bardziej wygląda na skręconego do
    prawie 98 kkm, pokolizyjnego zgniłka z zarżniętym silnikiem :/
    Masz jakiegoś linka do ogłoszenia?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2011-05-09 12:52:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-09 11:42, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > jakiegoś kowala od panzerwagenów który zamiast wymieniać pieprzy, dając
    > albo za duży naciąg paska albo zakładając koło wali młotkiem w brzeg koła

    Nie mam pojęcia co się dzieje fakt faktem że wymienia za często...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2011-05-09 13:01:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 09 May 2011 12:52:35 +0200, Lewis napisał(a):

    > Nie mam pojęcia co się dzieje fakt faktem że wymienia za często...

    No tak, ale zacząłeś od napisania na początku o kole dwumasowym, co
    bardziej sugeruje koło zamachowe a nie pasowe. W dodatku nie jest to z
    pewnością wina ani konstrukcji ani samego koła.
    Dokładnie tak powstają urban legend o tej koszmarnie drogiej eksploatacji
    współczesnych diesli. Jedna pani drugiej pani robi z igły widły.

  • 15. Data: 2011-05-09 13:46:01
    Temat: Odp: jakie macie opinie o citroenie C3
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    być prawdziwy,
    > ale bardziej wygląda na skręconego do prawie 98 kkm, pokolizyjnego zgniłka z

    Oto link:
    http://otomoto.pl/citroen-c3-exclusive-stan-idealny-
    C18730004.html

    Ryba

  • 16. Data: 2011-05-09 14:34:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-09 13:01, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Dokładnie tak powstają urban legend o tej koszmarnie drogiej eksploatacji
    > współczesnych diesli. Jedna pani drugiej pani robi z igły widły.

    Kumpel nazywa to "dwumasą" więc powiedziałem co mi mówi o wymianach,
    zauważ iż nie pisałem, że jest to drogie a wręcz przeciwnie, pozytywnie
    wypowiedziałem się o kosztach utrzymania.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 17. Data: 2011-05-09 14:46:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tym razem wpadł nam w oko citroen C3. Oglądałem ostatnio pobieżnie
    > egzemplarz z roku 2005 po liftingu. Silnik 1,4 75KM z klimatronikiem.
    > Tempomat.

    W 'C3' standardowo:

    - nagminnie palą się żarówki po stronie kierowcy, wymiana hardcore, nie wiem
    jak to można wymienić np. po ciemku /średnio 2x w roku żona jechała
    wymieniać/
    - problemy ze wstecznym lubi wyskakiwać lub nie dać się wrzucić
    - najczęściej działa połowa oświetlenia pokręteł nawiewów, reszta jak jej
    się chce

    Tyle z wkurzających pierdół przez 3 lata użytkowania przez żone C3
    zaobserwowałem i o dziwo na jakimś forum citroena powtarzane są praktycznie
    przez każdego usera. Ogólnie autko nie było złe tyle, że w środku wszystko
    skrzypiało, szczególnie szyby w uszczelkach.

    Pozdro.

  • 18. Data: 2011-05-09 15:55:19
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Oto link:
    > http://otomoto.pl/citroen-c3-exclusive-stan-idealny-
    C18730004.html

    Auto jest w 100% bezwypadkowe a później okazuje się że zderzak był
    malowany...
    I przez przypadek drzwi z tyłu odstają jak sam napisałeś.
    Może i nic nie było ale to tak jak w tym dowcipie, że "jednak pewien niesmak
    pozostał...."

  • 19. Data: 2011-05-09 15:59:19
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > I przez przypadek drzwi z tyłu odstają jak sam napisałeś.
    > Może i nic nie było ale to tak jak w tym dowcipie, że "jednak pewien niesmak

    Właśnie dlatego się nie napalam.
    Zapomniałem jeszcze dopisać, że autko jest kupione z Włoch z salonu VW gdzie
    zostawione
    zostało w rozliczeniu. Podobno gość ma na to papiery. Z drugiej strony nie
    ma książki pojazdu.

    Ryba

  • 20. Data: 2011-05-09 16:45:41
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > zostawione
    > zostało w rozliczeniu. Podobno gość ma na to papiery. Z drugiej strony nie

    To gdzie kupił to mało ważne. Ja osobiście (i to jest tylko moje prywatne
    zdanie) wolałbym zeby nie pisał o 100% bezwypadkach z milionem wykrzykników
    tylko że zmieniał/malował cośtam, i że może pojechać na dowolny przegląd w
    warsztacie przeze mnie wskazanym, niekoniecznie 500km od miejsca
    zamieszkania :-)