  • 21. Data: 2011-01-05 16:14:18
    Temat: Re: jaki tv - plazma czy led?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gri" <s...@a...er> wrote in message news:ig1n6s$lui$1@news.onet.pl...
    > Małe zuzycie pradu to mała jaskrawość

    ?? Słyszałeś o efektywności świecenia?
    Sugerujesz że świetlówka bierze mniej prądu od żarówki
    to znaczy że będzie słabiej świecić?

    Energooszczędność LED polega właśnie na tym samym,
    świecą tak samo jasno jak świetlówki pobierając mniej
    prądu, wbrew temu co mówi sprzedawca chcący się pozbyć
    starych modeli TV z podświetleniem świetlówkowym.

  • 22. Data: 2011-01-05 16:15:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Mnie podobają się te Samsungi LED z buraczkowym szkłem jakby
    > nadtopionym na brzegach. Widziałem przed Świętami najchudsze modele 40"
    > w promocji za 2650zł Jako elektronik chciałbym żeby miał wybajerzone
    > menu nie dla idiotów no i możliwość wsadzenia karty WIFI usb lub już
    > wbudowaną kartę fabrycznie.

    Sony KDL-46EX710 z gniazdkiem USB do WIFI?

  • 23. Data: 2011-01-05 16:44:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > W technologi Quatron jest 30% większa rozdzielczość niz w
    > tradycyjnych LCD.

    A skąd to twierdzenie? Sugerujesz że HD w tym TV ma 1400
    linii? ;-)))
    Jeden pixel składa się z subpixeli, w tym przypadku dodano
    jeden subpixel i ichni pixel ma ich cztery. Ale
    rozdzielczość w pixelach jest nadal taka sama :-)

  • 24. Data: 2011-01-05 16:48:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...chciałbym żeby miał wybajerzone
    > menu nie dla idiotów

    Akurat "wybajerzone" menu są z reguły właśnie dla idiotów
    ;-))). MZ ważniejszą cechą telewizora jest żeby dobrze grał
    ;-)

  • 25. Data: 2011-01-05 16:55:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Tetrachromacy

    Widzisz tam coś o OSOBACH i kolorze ŻÓŁTYM?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-01-05 17:21:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pszemol pisze:

    > Energooszczędność LED polega właśnie na tym samym,
    > świecą tak samo jasno jak świetlówki pobierając mniej
    > prądu,
    ile mniej? bo ja pod koniec ubiegłego roku wymieniłem swietlówkę na
    diody w stosunku 3-1 dla swietlówki. Ciemno jak w szopie...
    NAwiazujac do bełkotu medialnego, zarówka diodowa 3.6W miała oświetlać
    pokój. tyle ze drobnym druczkiem dopisali ze to nastojowe oświetlenie.

    ToMasz

  • 27. Data: 2011-01-05 18:08:56
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-05 17:11, Pszemol pisze:

    > Nawet jeśli, to czwartym kolorem podstawowym jest UV a nie żółty.
    > Żółty bardzo ładnie osiąga się mieszając świecenie czerwonego i zielonego.
    > Moim zdaniem to marketingowa gimnastyka SHARPa aby zaistnieć.

    Żółte rozciągają się od linii łączącej czerwony z zielonym w stronę
    białego. Jeśli ten dodatkowy żółty leży na zewnątrz typowego trójkąta
    RGB to trochę może rozszerzyć nas skalę barw. Oczywiście jak jest z
    czego wziąć tę dodatkową skalę czy li przy założeniu, że są te barwy w
    sygnale ale są w7yucinane prze charakterystykę widmową kolorków RGB w
    luminoforze czy filtrach.

    MD

  • 28. Data: 2011-01-05 18:17:04
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-05 15:35, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może złoty to nie, ale złocisty to jest.

    Jest złocisty FFC125 i jest złoty FFD700. Do sprawdzenia:

    http://www.wykop.pl/ramka/80327/female-male-color-co
    nverter/
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_kolor%C3%B3w_w_j%
    C4%99zyku_polskim

    MD

  • 29. Data: 2011-01-05 18:22:25
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-05 13:12, gri pisze:

    > Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dajesz się wpuścic marketoidom?
    >
    > Ja radziłbym poczekać , dozbierać forsy, albo kupic na raty wiekszy.
    > Telewizor 40' sugerują ogladac z 1m
    > Plazma jest bardzo dobra, poki słonce na nią nie swieci

    LCD jest bardzo kiepskie jeśli patrzysz na nie z szerszych kątów.

    > Jak masz bardzo jasno, to kup LCD prądożerne ze świetlowkami

    A jak masz oglądać wieczorami to nie kupuj LCD bo bardzo widać jak
    kiepawa jest w nich czerń.

    MD

  • 30. Data: 2011-01-05 18:22:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wziąć tę dodatkową skalę czy li przy założeniu, że są te barwy w sygnale
    > ale są w7yucinane prze charakterystykę widmową kolorków

    Mogą zrobić to co jest w dolby, znaczy się selektywne podkręcenie
    "jasności" kolorów żółtych, bo zakładamy że czubek trójkąta pomiędzy
    czerwonym i zielonym, ten blisko białego, jest stłumiony konwersją do
    RGB.