  • 1. Data: 2011-01-04 13:39:41
    Temat: szukam wykonawcy projektu
    Od: WoW <n...@m...ru>

    Szukam osoby , ktora wykonala by dla mnie hardware ze strony
    http://code.google.com/p/openkubus/ wersja druga z LUFA.
    Dwie sztuki.

    adres e-mail nP76k4 rIq0jZ8ExG4wha 3TTdhA+rkuGj DES haslo nazwa projektu
    na google.

    --
    +++

  • 2. Data: 2011-01-04 22:13:01
    Temat: Re: szukam wykonawcy projektu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    WoW napisał(a) :
    > Szukam osoby , ktora wykonala by dla mnie hardware ze strony
    > http://code.google.com/p/openkubus/ wersja druga z LUFA.
    > Dwie sztuki.

    Czy ktoś ma wykonać to za mniejsze pieniądze niż uzyskane przez
    właściciela poprzez Sofort-Kaufen ze strony:
    http://cgi.ebay.de/OpenKubus-AT90-USB-/170570496575
    ?

    > adres e-mail nP76k4 rIq0jZ8ExG4wha 3TTdhA+rkuGj DES haslo nazwa projektu
    > na google.

    Ale kombinujesz z tą tajemniczością.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2011-01-04 22:22:24
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.01.2011 23:13, Zbynek Ltd. pisze:

    > Czy ktoś ma wykonać to za mniejsze pieniądze niż uzyskane przez
    > właściciela poprzez Sofort-Kaufen ze strony:
    > http://cgi.ebay.de/OpenKubus-AT90-USB-/170570496575

    Pewnie - tan token nie ma prawie elementów. Płytka robiona w domu, bez
    obudowy - powiedzmy 50zł/sztukę + przesyłka. Czas realizacji tydzień do
    2 tygodni. (części muszą dojść)

    Michoo

  • 4. Data: 2011-01-05 00:51:05
    Od: 2m <2...@w...pl>

    W dniu 2011-01-04 14:39, WoW pisze:
> [...]
    > Dwie sztuki.
    >
    > adres e-mail nP76k4 rIq0jZ8ExG4wha 3TTdhA+rkuGj DES haslo nazwa projektu

    A gdzie tam jest dokumentacja hardware ?

  • 5. Data: 2011-01-05 00:59:18
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-04 23:22, Michoo pisze:

    > Pewnie - tan token nie ma prawie elementów. Płytka robiona w domu, bez
    > obudowy - powiedzmy 50zł/sztukę + przesyłka. Czas realizacji tydzień do
    > 2 tygodni. (części muszą dojść)

    Odlicz sobie koszt części i koszt (dostawy). Zostanie ci miej niż 60 zł
    za robociznę. Czyli skromnie licząc 1 nop może 2 godziny pracy - jak
    ktoś się mało ceni. Zrobisz wszystko w 2 godziny? Wytrawienie wycięcie
    płytek, polutowanie elementów. Zaprogramowanie, przetestowanie? No i
    trochę wstyd wysyłać klientowi gołe płytki z porobionymi z drucików
    przelotkami.

    MD

  • 6. Data: 2011-01-05 08:55:11
    Od: WoW <n...@m...ru>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Czy ktoś ma wykonać to za mniejsze pieniądze niż uzyskane przez
    > właściciela poprzez Sofort-Kaufen ze strony:
    > http://cgi.ebay.de/OpenKubus-AT90-USB-/170570496575
    > ?

    Raczej z dodatkowa zmianą niz za mniejsze pieniadze.
    Akurat v. 2.0 ma słabszy procesor, a mi dodatkowo potrzeba wiecej pamieci.
    Dla elektronika to niewiele, ale ja bym tego nie wykonał.

    > Ale kombinujesz z tą tajemniczością.

    ;)
    Jak chcesz mozesz zainstalowac sobie dodatek leetkey do firefoxa.

    --
    +++

  • 7. Data: 2011-01-05 08:56:48
    Od: WoW <n...@m...ru>

    2m wrote:

    > A gdzie tam jest dokumentacja hardware ?

    nie znam sie. Moze w zrodlach. dzis wiekszosc to zródła do programów
    elektronicznych.

    --
    +++

  • 8. Data: 2011-01-05 09:06:35
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 05.01.2011 01:59, Mario pisze:

> [...]
    > ktoś się mało ceni. Zrobisz wszystko w 2 godziny? Wytrawienie wycięcie
    > płytek, polutowanie elementów. Zaprogramowanie, przetestowanie?
    Mam do zrobienia inne płytki, więc dochodzi tak naprawdę tylko wycięcie
    i polutowanie ;) Od podstaw

    > No i
    > trochę wstyd wysyłać klientowi gołe płytki z porobionymi z drucików
    > przelotkami.

    Dlaczego? Skoro dokładnie za to płaci? (A jeżeli "goła" odnosi się do
    soldermaski to nie wyobrażam sobie lutowania smd bez tego. ;) )
    http://prowizorka.da.ru/~michoo/smieci/DSC03716.JPG

    Michoo

  • 9. Data: 2011-01-07 08:21:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 05 Jan 2011 09:55:11 +0100,
    WoW <n...@m...ru> screamed:

    A wcześniej Firefoxa.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 09:21:38 user up 12675 days, 21:16, 1 user, load average: 0.75, 0.04, 0.77 ]

    I only go to work on days that don't end in a 'y'. -- Robert Paul