  • Data: 2013-01-01 10:39:46
    Temat: jaki telefon, duży szybki, z długo trzymającą baterią.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Mam S/E Arc S i.. czasami zaczyna spowalniać. Dużo rozmawiam, a również
    często muszę czekać. Tzn mam parę godzin i nic do roboty. wtedy taki
    telefon się przydaje. nie da rady zastąpić go tabletem, laptopem, bo
    musi to być "chowalne" do kieszeni (kabury)
    Pomyślałem sobie że idealny dla mnie będzie galaxy note. Dwa rdzenie,
    5.3 cala ekranu.... cud miód. po za jednym. bateria. Arc jest i tak
    codziennie ładowany, ale mało użytkowany (tylko rozmowy) wieczorem ma50%
    baterii. note nie dotrzymał wieczora. druga sprawa, to szerokość. Celowo
    nie piszę "rozmiar" bo kieszeni mi nie brakuje, ale 9cm telefonu z etui,
    to można tylko trzymać, a numer trzeba wybierać nosem. (chyba że ktoś
    woli drugą ręką :) )
    Pytanie do znawców rynku. Czy są jakieś telefony, lepsze od arca
    (najlepiej większe), z androidem, dostępne na rynku, które nie wysysają
    tak szybko baterii?

    pozdrawiam
    ToMasz