  • Data: 2013-01-01 15:54:50
    Temat: Re: jaki telefon, duży szybki, z długo trzymającą baterią.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.01.2013 13:08, atm pisze:

    > Ostatnio Samsung wydal powiekszona baterie do SGS3. Ma pojemnosc 3000
    > mAh. Telefon nieco przytyl:
    > http://www.mobilefun.com/37555-genuine-samsung-exten
    ded-battery-kit-for-galaxy-s3---3000mah---white.htm

    > Jednak nie jest to nic znaczacego, moze Samsug zrobil tez cos podobnego
    > dla Note?
    są większe baterie do note, ale wraz z baterią w komplecie sa grube
    plecki. miałem takei coś w mda4. działało dobrze. niestety, jak już
    wspominałem note jest sam w sobie szeroki, wiec zwiększenie grubości....
    myślałem też o batery packu. Nie mam 2 lewych rąk, więc jak juz będzie
    trzeba to poskładam z 2x4 AA wyjdzie ok 75zł za prawdziwe 4 Ah. inne
    rozwiązanie batery packa to chińskie ogniwa 18650, ale nie wiem jakie
    mają realną pojemność, najtańsze można kupić po 8zł, więc wyszło by to
    jeszcze taniej.
    Tylko że mam już swoje lata św spokój staje się coraz cenniejszy.
    Wolałbym zapłacić tysiaka, za telefon >=4.3 cala z wydajniejszą baterią
    niż sgs2 i zapomnieć o problemie. Nie da się? może jakieś htc?
    ToMasz