  • Data: 2013-01-03 23:31:29
    Temat: Re: jaki telefon, duży szybki, z długo trzymającą baterią.
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:50e34781$0$1294$65785112@news.neostrada.pl...
    2-0-aroma-ota-piae-kn
    > Dzięki za poradę. Roota zrobiłem, ale przed zmianą softu powstrzymuje mnie
    > utrata hdmi, filmowania, wifi, i jeszcze parę braków. Czy możesz mi
    > powiedzieć co straci Arc po wgraniu polecanego softu?
    > ToMasz

    sorry za zwłokę ale byłem 2 dni na wyjeździe.

    Jest oryginalny rom zrobiony przez jadera i nazywa się Ultimate HD.
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=192
    0207
    Polecam wersję 2.0. Podstawowy brak w tej wersji to niedziałający Poweramp
    którego ja i tak nie używałem. Miałem ten rom ponad 2 m-ce i nie miałem z
    nim żadnych problemów, zamiast Powerampa używałem Walkmana a wszystko
    działało.
    Wątek ma 600 stron i przestałem go śledzić w okolicach 450 strony.
    Generalnie jakieś problemy się ludziom trafiały ale u mnie nie.

    Wersje 2.0.2 i 2.0.3 coś naprawiały (i coś pogarszały niestety) ale ja nie
    ruszałem ich bo pojawiła się przeróbka tego romu (UHD 2.0) zrobiona przez
    retrohaqa i o tym jest nowy wątek na naszym android forum
    http://tinyurl.com/arlwepz Ja ten rom zainstalowałem kilka dni temu i w
    momencie jak pisałem o nim w tym wątku to nie działał u mnie Handcent SMS.
    Retrohaq wczoraj zrobił fixa który innym naprawił ten program ale u mnie
    nie. Zaczął się w prawdzie uruchamiać ale smsów nie wypuszcza a systemowy
    program wypuszcza. Dziś zauważyłem (chyba wina fixa), że nie mogę robić
    aktualizacji z google play ani nic zainstalować. Poczekam co na to retrohaq
    albo ewentualnie zrobię restore z UHD 2.0