  • 11. Data: 2011-06-10 13:46:12
    Temat: Re: jaki telefon do 500 zl ?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik darek638 napisał:
    > Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > news:issggg$otq$1@inews.gazeta.pl...
    >> W dniu 2011-06-10 08:59, KCh+ pisze:
    >>> legendarną niezwodnośc Nokii
    >
    > Chłe, chłe toś się wygłupił...:)

    Hmmm, u mnie dziala nokia e50 ktora ma gdzies nie wiem, 5 lat? 6 lat?
    Musze tylko obudowe zmienic i bedzie jak nówka.

    Ja tam nie narzekam na Nokiee

  • 12. Data: 2011-06-10 15:07:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mister" napisał w wiadomości
    >potrzebuje kupic telefon do 500 zl, ewentualnie troszke wiecej (po

    >- porzadny wyswietlacz - S7220 mial AMOLED ktory mnie zachwycil, nie
    >chce niczego gorszego (a widze ze te samsungi dotykowe maja
    >wyswietlacze LCD)

    LCD to standard w telefonach. Jesli koniecznie chcesz AMOLED, to wybor
    sie bardzo ogranicza .. co bardzo ulatwia :-)

    >- WiFi

    Do przegladarki web, czy do ambitniejszych zastosowan ?

    >nie mam preferencji co do marki i systemu operacyjnego (chociaz zdaje
    >sie ze aktualnie najbardziej rozwojowy jest android - przynajmniej
    >takie odnosze wrazenie).

    Ale ma byc jakis otwarty system ?
    Bo ja bylem raczej zadowolony ze swoich SE, a jakis wspolczesny Elm
    czy Cedar nie kosztuja 500zl.
    No ale wyswietlacz mialy taki sobie, foto nawet gorsze niz takie
    sobie, a wifi .. w zasadzie po co ?
    No, z opera mini nawet da sie awaryjnie uzyc :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-06-10 19:30:44
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-06-10 17:07, J.F pisze:
> [...]
    > a wifi .. w zasadzie po co ?
    > No, z opera mini nawet da sie awaryjnie uzyc :-)

    wifi tylko do przegladarki, ale chcialbym zeby dzialalo przyzwoicie bo
    na uczelni jest dostep a darmowy internet w telefonie zawsze sie przyda.
    widze ze samsung wave ma wyswietlacz oled, troche jednak wystaje ponad
    moj budzet:/

  • 14. Data: 2011-06-10 21:30:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    mister pisze:

> [...]
    > na uczelni jest dostep a darmowy internet w telefonie zawsze sie przyda.
    > widze ze samsung wave ma wyswietlacz oled, troche jednak wystaje ponad
    nie chciałem sie odzywać, bo nigdy nie wiadomo kogo kopnę w tyłek ale:

    uczenia? czyli jesteś studentem. jak tam sie teraz łatwo dostać tak
    nielogicznym istotom.
    będziesz przeglądał internet przez wifi na ekranie o nieokreślonych
    wymiarach i to najchętniej nie dotykowym? jak? góra dół? bez kliknieć?
    może to sobie spróbujesz wyobrazić? jak juz Ci sie uda, to powiedz mi
    jak sie nazywa przeglądarka i co obsługuje? Wiem, opera w javie, na 2
    calach bez dotyku. szczyt marzeń wart paru stówek. Albo sobie kup
    walkmana foto z SE albo staroć z marnym aparatem ale z dużym ekranem i
    windowsem, albo zbieraj kase na zabawkę za 1000zł.

    ToMasz

  • 15. Data: 2011-06-11 12:12:51
    Od: "KCh+" <k...@a...com>

    > idiotow nie sieja.

    TROLL worning!!!!!

    jk

  • 16. Data: 2011-06-11 12:14:01
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-06-10 23:30, ToMasz pisze:
> [...]
    > walkmana foto z SE albo staroć z marnym aparatem ale z dużym ekranem i
    > windowsem, albo zbieraj kase na zabawkę za 1000zł.

    jestes kretynem od dziecka czy dopiero od niedawna sie to ujawnilo ?
    myslisz ze w jakis sposob ludzie korzystali z internetu przez telefon
    przed era dotykowych wyswietlaczy ? powiem ci wiecej dzieciaku - z
    internetu mozna korzystac przez telefon nawet na monochromatycznym
    wyswietlaczu. wiem, ze ciezko to pojac osobie ktorej pierwszy telefon
    mial dotykowy ekran 4 cale wyswietlajacy 64 miliony kolorow. ale jednak.
    idiotow nie sieja.

  • 17. Data: 2011-06-11 13:05:13
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    mister pisze:

    > jestes kretynem od dziecka czy dopiero od niedawna sie to ujawnilo ?
    ja wytknąłem Ci brak logiki argumentami. Ty mnie obrażasz bo nie jesteś
    w stanie inaczej? Uczelnia? jaja sobie robisz.
    > myslisz ze w jakis sposob ludzie korzystali z internetu przez telefon
    > przed era dotykowych wyswietlaczy ?
    ja wiem w jaki. powiem Ci jak byłem na platformie wiertniczej
    PEtrobaltic to pisałem na GG do domu z simensa s55.
    > powiem ci wiecej dzieciaku - z
    znaczy ze TY jesteś na emeryturze?
    > internetu mozna korzystac przez telefon nawet na monochromatycznym
    > wyswietlaczu.
    teraz napisz jak na uczelni, gdzie w ciagu 20 minut możesz usiąść przy
    komputerze, korzysta sie z internetu najlepiej na monochomatycznym,
    małym wyświetlaczu, pamiętając ze do tego jest potrzebne, a przynajmniej
    wysoko zalecane połączenie wifi. Nie twirdze ze sie nieda. Ba nawet
    teraz mój telefon jest połączony przez wifi i ma wyłączony ekran, ale ja
    mam w tym cel. Twojego nie zdradziłeś.

    ToMasz

  • 18. Data: 2011-06-11 13:11:52
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Mateusz wrote:

    > Hmmm, u mnie dziala nokia e50 ktora ma gdzies nie wiem, 5 lat?
    > 6 lat? Musze tylko obudowe zmienic i bedzie jak nówka.

    To dotyczy 5-6 letniej konstrukcji (E50). 3+ letnie E51
    też jest niezłe. Posłuchaj opinii sobie o nowej E52 ;-)
    to się zdziwisz..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 19. Data: 2011-06-11 13:16:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Jun 2011 14:14:01 +0200, mister wrote:
    >jestes kretynem od dziecka czy dopiero od niedawna sie to ujawnilo ?
    >myslisz ze w jakis sposob ludzie korzystali z internetu przez telefon
    >przed era dotykowych wyswietlaczy ?

    Normalnie - podlaczalo sie modem do komputera, potem komorke do
    laptopa :-)

> [...]
    >wyswietlaczu. wiem, ze ciezko to pojac osobie ktorej pierwszy telefon
    >mial dotykowy ekran 4 cale wyswietlajacy 64 miliony kolorow. ale jednak.

    No wiesz, nie sieja. I nie zawsze juz zobaczysz cokolwiek na mono, bo
    szare na szarym to chyba nie jest zobaczenie.

    Tym niemniej ciekaw jestem jak wyglada to twoje "korzystanie".
    Student i nie ma stacjonarnego dostepu do internetu ?

    J.

  • 20. Data: 2011-06-11 17:28:46
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał:

    > To dotyczy 5-6 letniej konstrukcji (E50). 3+ letnie E51
    > też jest niezłe.

    Potwierdzam. mam 4 letnia e51 traktowana dosc hardkorowo. Pisalem tu
    ostatnio o jej ozywianiu :) W sensie zmiany obudowy i klawiatury. Nowa
    bateria i nowy firmware i wszystko gro i bucy (noo wibra sie zepsula ale
    nie musze jej zmieniac, znaczy naprawiac...)

    > Posłuchaj opinii sobie o nowej E52 ;-)
    > to się zdziwisz..

    Mam dwie e52, jedyne co, to sa delikatniejsze od e51 przez to ze plaskie
    bardziej i mniej oble. Jednej sie zdarzaly raz na 2-3 miesiace samoistny
    reset. Ale nowy firmware juz mam wiec moze i ten problem zniknal.