  • 1. Data: 2011-06-09 14:33:08
    Temat: Re: jaki telefon do 500 zl ?
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > potrzebuje kupic telefon do 500 zl, ewentualnie troszke wiecej (po

    noki c2

    jk

  • 2. Data: 2011-06-09 14:35:00
    Temat: jaki telefon do 500 zl ?
    Od: mister <b...@e...com>

    hej,
    potrzebuje kupic telefon do 500 zl, ewentualnie troszke wiecej (po
    cenach z allegro).

    - od telefonu pragne przede wszystkim stabilnosci - do tej pory uzywalem
    samsunga S7220 i pod tym wzgledem jestem bardzo zadowolony - przez 2
    lata zawiesil mi sie doslownie kilka razy.
    - porzadny wyswietlacz - S7220 mial AMOLED ktory mnie zachwycil, nie
    chce niczego gorszego (a widze ze te samsungi dotykowe maja wyswietlacze
    LCD)
    - aparat foto nie gorszy niz 5.0, z AF i dioda doswietlajaca (czyli
    znowu nie gorzej niz w S7220) + wzglednie dobre filmiki
    - WiFi
    - pragne uniknac dotykowego wyswietlacza, ale to chyba juz nie mozliwe,
    wiec jezeli z dotykowym to z jak najbardziej funkcjonalnym

    nie mam preferencji co do marki i systemu operacyjnego (chociaz zdaje
    sie ze aktualnie najbardziej rozwojowy jest android - przynajmniej takie
    odnosze wrazenie).

    dziekuje za pomoc, pozdrawiam.

  • 3. Data: 2011-06-09 14:41:27
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-06-09 16:33, JWW pisze:

    > noki c2

    wyswietlacz lcd, aparat 0,3 mpx, brak wifi.
    dzieki za rade.

  • 4. Data: 2011-06-09 14:50:17
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > wyswietlacz lcd, aparat 0,3 mpx, brak wifi.

    ale masz wszytrko inne

    jk

  • 5. Data: 2011-06-09 16:42:02
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Znajdz sobie http://www.gsmarena.com/search.php3

  • 6. Data: 2011-06-10 06:42:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-09 16:50, JWW pisze:
    > ale masz wszytrko inne

    Czyli wysoką, niczym nie uzasadnioną, cenę i nic więcej.
    P.

  • 7. Data: 2011-06-10 06:59:26
    Od: "KCh+" <k...@a...com>

    > Czyli wysoką, niczym nie uzasadnioną, cenę i nic więcej.

    mylskem że ta cena za legendarną niezwodnośc Nokii jest adekwatna

    jk

  • 8. Data: 2011-06-10 07:18:40
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-10 08:59, KCh+ pisze:
    > legendarną niezwodnośc Nokii

    Co takiego?
    P.

  • 9. Data: 2011-06-10 07:52:09
    Od: "darek638" <d...@g...com>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Chłe, chłe toś się wygłupił...:)

    Darek

  • 10. Data: 2011-06-10 07:57:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 09:52:09 +0200, darek638 napisał(a):

    > Chłe, chłe toś się wygłupił...:)

    Nie, Kolina nie może sie już bardziej wyGłupić

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan