  • 1. Data: 2011-06-09 16:00:56
    Temat: Samsung C5212 Duoz jako modem.
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    Mam prosbe do osob korzystajacych jak skonfigurowac ta komorke i laptopa do
    korzystania z neta. Temat moze banalny ale nigdy w ten sposob nie
    korzystalem. A szykuja sie wyjazdy przedwakacyjne :)

  • 2. Data: 2011-06-11 17:50:59
    Temat: Re: Samsung C5212 Duoz jako modem.
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Counter wrote:
    > Mam prosbe do osob korzystajacych jak skonfigurowac ta komorke i
    > laptopa do korzystania z neta. Temat moze banalny ale nigdy w ten
    > sposob nie korzystalem. A szykuja sie wyjazdy przedwakacyjne :)

    A soft ze strony producenta nie działa?

    Jakub

    PS: Jak już wszystko zawiedzie, zajrzyj do instrukcji obsługi.

  • 3. Data: 2011-06-12 20:22:20
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-09 18:00, Counter pisze:
    > Mam prosbe do osob korzystajacych jak skonfigurowac ta komorke i laptopa do
    > korzystania z neta. Temat moze banalny ale nigdy w ten sposob nie
    > korzystalem. A szykuja sie wyjazdy przedwakacyjne :)

    Masz w obu urządzeniach blutooth`a?

  • 4. Data: 2011-06-14 19:57:25
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    > Masz w obu urządzeniach blutooth`a?

    Mam, ale wolalbym przez kabel jesli sie da.

  • 5. Data: 2011-06-16 21:39:59
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-14 21:57, Counter pisze:
    > Mam, ale wolalbym przez kabel jesli sie da.

    Przez Bluetooth idzie prościej i wygodniej. A jaki program obsługuje
    bluetootha na laptopie? Bluesoleil?