  • 1. Data: 2011-06-09 12:51:04
    Temat: PLAY znowu mnie spamuje
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Co zrobic, zeby PLAY nie przysylal mi wciaz tych swoich kretysnkich
    propozycji?
    OStatnio namawiaja mnie do wziecia udzialu w konkursie i wysylania
    smsow...
    TA

  • 2. Data: 2011-06-09 12:53:08
    Temat: Re: PLAY znowu mnie spamuje
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Co zrobic, zeby PLAY nie przysylal mi wciaz tych swoich kretysnkich
    > propozycji?
    > OStatnio namawiaja mnie do wziecia udzialu w konkursie i wysylania
    > smsow...

    Mam nadzieję, ze jest na to sposob,
    w erze wywalczyłem po reklamacji od 2 lat ani jednej reklamy nie dostał
    zupełnie nic!
    niedlugo zmieni mi się era na play.

    i obawiam się, ze zacznie się jazda
    AT

  • 3. Data: 2011-06-09 13:48:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.06.11 14:51, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > propozycji?
    > OStatnio namawiaja mnie do wziecia udzialu w konkursie i wysylania

    STOP na 8033 (0 zl za SMS)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2011-06-12 17:13:52
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > STOP na 8033 (0 zl za SMS)

    A czy to aby nie dotyczy tylko tego jednego konkretnego konkursu:
    <http://www.autowplay.pl/> - uwaga! to jest spam - strona konkursu, nie
    wchodź, jeśli nie musisz!

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-06-13 17:46:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <it2s4j$1g$1@inews.gazeta.pl>,
    Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> wrote:

    > A czy to aby nie dotyczy tylko tego jednego konkretnego konkursu:
    > <http://www.autowplay.pl/> - uwaga! to jest spam - strona konkursu, nie
    > wchodź, jeśli nie musisz!

    No wlasnie takie odnioslem wrazenie po przeczytaniu tego co powyzsze
    (tez mi to google wyrzucilo).

    TA

  • 6. Data: 2011-06-17 13:08:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 13.06.11 19:46, T...@s...in.the.world pisze:

    > No wlasnie takie odnioslem wrazenie po przeczytaniu tego co powyzsze
    > (tez mi to google wyrzucilo).
    >
    > TA

    STOP na numer 252

    --