    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki tablet (system) + lokalna kopia danych
    Date: Fri, 04 May 2012 11:36:16 +0200
    @inews.gazeta.pl> <20120424134854.3ca27345@babcia-workstation>
    <jn64g7$aup$1@inews.gazeta.pl> <jn6590$cj1$1@inews.gazeta.pl>
    <1eekd2wq54jjx$.dlg@lepper.institute.com> <jn73p1$72d$1@inews.gazeta.pl>
    <jn8823$9a3$1@inews.gazeta.pl> <jn88su$ano$1@inews.gazeta.pl>
    <jn89qk$ddq$1@inews.gazeta.pl> <jnfce8$6o0$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@l...institute.com>

    W dniu 2012-04-28 11:42, Waldek Godel pisze:

    > No dobrze, ale tablety zostały pomyślane jako lżejsze i bardziej mobilne
    > wersje netbooków i laptopów. Do tego 7 cali to za mało. Zwłaszcza z tak
    > małą rozdzielczością jak w P1000.
    > Jak już pisałem, lepszy od niego jako "mały" tablet jest Note. I do
    > przeciętnej kieszeni wchodzi jeszcze lepiej.

    no chyba nie miales porownania.
    5" to takie nie wiadomo-co: na telefon za duzo, na tablet za malo.

    7" w P1000/P1010 jest jak najbardziej wystarczajace jak na tablet.
    10" tablet powoduje, ze staje sie to urzadzenie juz bardziej
    stacjonarnym niz przenosnym - kiepsko sie to trzyma w jednej rece -
    nawet lezac w lozku sie gorzej obsluguje niz 7", ktorego trzymasz w
    jednej rece jak ksiazeczke.
    (mam GalaxyTaba 7", mialem rowniez 10.1")

    S.G.Note akurat ze wzgl. na digitizer jest dedykowany pewej grupie
    uzytkownikow, dla ktorych telefon 4" to ciut za malo do zastosowan. A
    mysle, ze pewnie byl to tez jakis test ze strony Samsunga wprowadzajac
    taki typ ekranu na rynek (ale jak widac sie przyjal i inni producenci
    rowniez sie sklaniaja ku tego typu ekranom a i wiekszym rowniez).

    --
    pozdr
    Adam (AL)