  • 11. Data: 2009-09-18 17:18:14
    Temat: Re: jaki sprzęt do tvp sat
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 12:29:28 +0200, pawell32 napisał(a):

    > to trochę przesadziłeś.
    > nie można łączyć dekodera mpeg-4 w tv odbiornika sat.
    > pewnie masz na myśli dvb-t mpeg4, a tu mowa o dvb-s

    Też tak przypuszczałem, ale gdzieś przeczytałem informację, że do
    odbioru cyfrowej platformy TVP trzeba mieć telewizor potrafiący
    zdekodować sygnał MPEG-4 i właśnie dlatego pytam.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2009-09-18 17:54:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Też tak przypuszczałem, ale gdzieś przeczytałem informację, że do
    > odbioru cyfrowej platformy TVP trzeba mieć telewizor potrafiący
    > zdekodować sygnał MPEG-4

    Jedno drugiemu nie przeczy.
    Są tv z dvb-s (może dvb-s2 też).

  • 13. Data: 2009-09-22 19:55:52
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    w TVP ma być też możliwość odbioru płatnych kanału na zasadzie jakieś karty -
    wie ktoś jaki to będzie system, jakie tunery to będą obsługiwać?

  • 14. Data: 2009-09-22 20:09:30
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-09-22 21:55, gasper donosi, że:
    > w TVP ma być też możliwość odbioru płatnych kanału na zasadzie jakieś
    > karty - wie ktoś jaki to będzie system, jakie tunery to będą obsługiwać?
    NDS VideoGuard - brak modułów CI na ten system, niewiele tunerów na rynku
    reszta tu: http://www.dvbnews.pl/news/2614/platforma_tvp_wybier
    a_system_nds

  • 15. Data: 2009-09-23 10:31:22
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-09-22 21:55, gasper donosi, że:
    > NDS VideoGuard - brak modułów CI na ten system, niewiele tunerów na rynku
> [...]

    a to ćwoki ;)

  • 16. Data: 2009-09-24 05:54:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Sat_Diver pisze:
    > Nastał dzień 2009-09-22 21:55, gasper donosi, że:
    > NDS VideoGuard - brak modułów CI na ten system, niewiele tunerów na rynku
> [...]

    a to co?
    http://www.allegro.pl/item724855162_modul_cam_dostep
    u_warunkowego_viaccess_8339.html

    to nie jest nowy system, wiele dekoderów edukacyjnych sobie z tym
    radziło, poza tym platforma tp dodawana do liveboxa kodowana jest
    też we viaccesie, z tym że nie wiadomo czy ta sama wersja.
    jak wejdą karty wówczas będzie można popracować, z conaxem
    przecież było podobnie i mało kto używa modułu, tylko realizowane
    jest w oprogramowaniu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 17. Data: 2009-09-24 07:41:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    a_system_nds

    > a to co?
    > http://www.allegro.pl/item724855162_modul_cam_dostep
    u_warunkowego_viaccess_8339.html

    Przecież pisze,że viaccess a nie videoguard.

  • 18. Data: 2009-09-24 08:30:57
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    u_warunkowego_viaccess_8339.html

    > Przecież pisze,że viaccess a nie videoguard.

    pisze czy jest napisane?
    podając to sugerowałem się platformą tp/orange, która koduje
    właśnie w Viaccess 3, a p.Farfał może nie dokończyć
    tego planu, który pod tyk kątem daje wiele watpliwości.
    jedno to to iż są pierwsze oznaki złamania systemu, a który
    wybrali niemcy w tv premier zamiast nagraviosion3,
    a drugie, mogą być problemy z kompatybilnością sprzętu i w najgorszym
    wypadku chcąc oglądać kilka kanałów ftv na kupionym od nich sprzęcie.
    poczekamy parę tygodni i zobaczymy, może nie będzie tak źle.