  • Data: 2011-04-21 08:12:47
    Temat: jaki kompaktowy, mały szybki dobry
    Od: PN <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Bardzo proszę o pomoc. Jako, że po wielu latach wiernej służby mój canon
    a60 odszedł do krainy pięknych zdjęć, muszę wybrać coś nowego. Po
    analizie moich potrzeb doszedłem do wniosku, że zakup lustrzanki, to
    byłby w moim przypadku przerost formy nad treścią. Bardziej chyba przyda
    mi się mały aparacik, byle szybko reagował na "spust". Dokonałem
    przemyślenia potrzeb i mam takie oto wymagania (kolejność od
    najważniejszych do najmniej ważnych)

    1.szybkość działania - w sensie jak najkrótszy czas reakcji od
    naduszenia guziczka do wykonania zdjęcia oraz od wciśnięcia przycisku ON
    do możliwości wykonania zdjęcia
    2. jakość wykonania - aby był solidnie i dobrze wykonany (i tutaj wiem,
    że będzie pewnie problem z dokonaniem takiej oceny, ale zdaję się na
    Waszą subiektywna ocenę)
    3. wielkość - im mniejszy tym lepiej
    4. cena - wiadomo - z jednej strony biednego nie stać na tanie rzeczy,
    ale nie chcę przepłacać bezsensownie

    Zalew ilości aparatów, które ostatnio oglądałem w różnego typu sklepach
    mnie obezwładnia, dlatego proszę Was praktyków o podsunięcie chociażby
    kilku modeli (jeśli się nie da tego jednego jedynego) do rozważenia.