  • Data: 2011-04-22 06:59:23
    Temat: Re: jaki kompaktowy, mały szybki dobry
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    PN napisał(a):
    > 1. Panasonic LX-3
    > 2. Samsung EX1
    > 3. Olympus XZ-1
    > 4. Canon S95
    >
    > Do takiego ustawienia przekonały mnie w gruncie rzeczy najbardziej dwa
    > elementy - jasność obiektywów i cena. Natomiast jak się ma do tego
    > zestawienia SZYBKOŚĆ działania?No chyba że to już nie ta epoka i
    > kompaktowe aparaty robią zdjęcia w oka mgnieniu a pytanie jest głupie?
    > Co i dlaczego byście zmienili w w/w kolejności wg Waszych kryteriów
    > doboru aparatu?

    Żebyś nie miał tak łatwo to powiem, że u mnie na razie na pierwszym miejscu jest
    Canon, ze względu na
    nikczemne wymiary i minimum błyszczących elementów, a zatem większą możliwość
    używania również w sklepach,
    galeriach (w tym handlowych) i innych miejscach, gdzie gonią za fotografowanie
    czegokolwiek.

    --
    Mirek