  • 11. Data: 2013-06-17 00:12:17
    Temat: Re: jaki darmowy soft do obrazu dysku i bez bootowania?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Zb. Drwiega" napisał:

    > Zainteresowała mnie twoja odpowiedz. Zeby nie powiedzieć
    > - zafascynowała. Zachwalasz dyski Seagate, i komputronik.

    Nie załapałeś sarkazmu, ale wybacz - nie czuję się na siłach streścić
    ubiegłorocznego flejma.

    JoteR

  • 12. Data: 2013-06-17 02:21:05
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <51be384d$0$1455$65785112@news.neostrada.pl> JoteR napisal(a):

    > Nie załapałeś sarkazmu, ale wybacz - nie czuję się na siłach streścić
    > ubiegłorocznego flejma.

    > JoteR

    no nie załapałem, bo gdzie on jest w tym akapicie(?):

    >"Jeśli masz dysk Seagate i będziesz w przyszłości trzymał się
    >tego jedynie słusznego wyboru,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > to do użytku domowego możesz używać darmowego Seagate"

    No ale OK.
    Zamykamy w takim razie.

    Skorzystam zapewne ze wskazówki, choć Acronisa juz kiedys uzywałem.
    Musze sie z nimi przeprosic.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga, gg1100100111000000111010
    ____________________

  • 13. Data: 2013-06-20 01:26:00
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <51be384d$0$1455$65785112@news.neostrada.pl> JoteR napisal(a):

    > Nie załapałeś sarkazmu, ale wybacz - nie czuję się na siłach streścić
> [...]

    choć po prawdzie to Acronisa juz kiedys uzywałem.
    Musze sie z nim przeprosic.

  • 14. Data: 2013-06-21 18:20:10
    Od: Gupik <b...@N...pl>

    > choć po prawdzie to Acronisa juz kiedys uzywałem.
    > Musze sie z nim przeprosic.

    a co z tym Acronis,em nie tak , i czego teraz używasz ??