  • 11. Data: 2009-09-23 05:47:11
    Temat: Re: jaka wielkosc panoramy?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Witam,
    > i jeszcze mała rada - zrób sobie najpierw odbitkę tego w szerokości 21
    > cm (wysokość jaka wyjdzie). Bo po co płacić za duży wydruk, jak z
    > kolorami może być coś nie tak (a sądząc po pytaniu może być skucha).

    Od tego, zeby stwierdzic czy plik jest przygotowany poprawnie jest operator
    :)
    Ja nie puszczam zdjec, ktore wygladaja jakby byly zle przygotowane.
    Dlatego gdy ktos wybiera sie do mnie pierwszy raz zachecem, zeby
    najpierw przyslal plik mailem do sprawdzenia.

    Oczywiscie powiekszenie probne ma jak najbardziej sens, ale akurat przy tak
    malej panoramie umiarkowany ;)

  • 12. Data: 2009-09-23 12:44:21
    Od: h...@p...onett.pl

    Les <s...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >cm (wysokość jaka wyjdzie). Bo po co płacić za duży wydruk, jak z
    >kolorami może być coś nie tak (a sądząc po pytaniu może być skucha).

    A co w pytaniu Ci sie nei podoba? :-)
    Moge nie znac przelicznikow, ale oczy mam sprawne i widze
    cco mi pasuje a co jest zepute.