  • 11. Data: 2014-01-24 11:05:07
    Temat: Re: jaka tv z satelity? kilka pytań
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-01-24 10:37, Zabist donosi, że:
    > \> http://smarthd.pl/
    >
    > jak to wygląda sumarycznie? TV + jakis dekoder z nagrywarką. 12 mies.
    Sprzęt własny - tuner od 200-300,-
    > interesują mnie tylko pakiet Multi+.
    Pakiet Multi+ można dokupić tylko jako opcję do podstawowego
    > Płatność idzie to nc+ czy do tej firmy? To jakiś legal pakiet czy jakieś
    > kombinacje?
    Jak najbardziej legalny

  • 12. Data: 2014-01-24 12:30:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-24 10:15, Zabist pisze:

    > jakas lipa. Wszedłem na HBO, odliczyło 10 sek., a potem komiunikat "time
    > expired".

    Nie zniechęcaj się tak szybko. To jest tak "zbiorówka" pokazująca
    potencjał. Trzeba pogrzebać, może powyłączać adblocki.
    Dzięki niej używam ostatnio:
    http://sitemtv.com/pl/freetv/hbo.html
    teraz hbo śmiga :-)

  • 13. Data: 2014-01-24 13:23:03
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-01-2014 19:23, z pisze:

    > W orange dla klientów.
    > Jest weeb.tv
    > ale po co płacić jak jest tyle darmowych.
    > np. http://www.radio81.pl/tv-online/

    15fps i jakosc tak gowniana, ze szkoda pradu na kompa ktory ma to odtwarzac.

  • 14. Data: 2014-01-31 09:59:28
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    W dniu piątek, 24 stycznia 2014 10:37:40 UTC+1 użytkownik Zabist napisał:
> [...]
    >
    > interesują mnie tylko pakiet Multi+.
    >
    > Płatność idzie to nc+ czy do tej firmy? To jakiś legal pakiet czy jakieś

    Najlepsze jest to, że jest to prepaid, więc nie jesteśmy związani umową.
    Od dystrybutora kupuje się "starter" - karta plus załadowany okres.
    Kartę aktywuje się na infolinii lub przez net.
    Każda karta ma swój indywidualny numer rachunku.
    Kończy się doładowanie i kanały znikają. Po jakimś czasie wpłacamy kasę za kolejny
    okres jaki nam pasuje i kanały ponownie się pojawiają.