  • 31. Data: 2010-06-11 21:33:42
    Temat: Re: jaka lodowka nie bedzie dzialac jak jest cieplo?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-11 22:14, kogutek pisze:

    > Nie opisałem żadnego przypadku.

    Ok, nie ty tylko Tomasz Wójtowicz.

    > W tym co piszę boleję nad głupotą ludzi. Komuś
    > fachowiec od lodówek powiedział po sprawdzeniu że ma ją popsutą, POPSUTĄ,
    > popsutą. kur.. popsuta jest ta lodówka. Zje... bała się ze starości. Można ją
    > przerobić na kurnik, budę dla psa, szafkę na grabie. Reperować się już nie
    > opłaca. On chce jeszcze potwierdzenia tego faktu na odległość od ludzi co na
    > oczy jego lodówki nie widzieli. A grupa baranów za moment doktorat z lodówek i
    > temperatur w domu napisze tylko po to żeby się popisać wątpliwą wiedzą.

    Na szczęście nie jesteś jeszcze moderatorem grupy.

    > każdym agregacie od lodówki jest zabezpieczenie przed przegrzaniem agregatu. To
    > że nie wiesz jak wygląda i nie jesteś w stanie sobie wyobrazić jak działa to nie
    > mój problem.

    Sprężarki hermetyczne dużej mocy - takie do pomp cieplnych czy klimy
    mają wbudowane wewnątrz zabezpieczenia termiczne. Małe sprężarki nie
    mają wbudowanych zabezpieczeń (a przynajmniej stare nie miały). Nie
    miały też wyłącznika termicznego na obudowie.
    To twój problem że uważasz to co jest przy przekaźniku rozruchowym za
    zabezpieczenie termiczne.
    Poza tym to co masz na myśli pisząc agregat to jest sprężarka. Agregat
    to sprężarka połączona w jeden moduł ze skraplaczem i najczęściej
    jeszcze wentylatorem. A faktycznie ma bezpiecznik termiczny na obudowie
    sprężarki. Poza tym ma często wyłączniki wysokiego i niskiego ciśnienia.
    Ale agregaty się w urządzeniach większej mocy jak chłodnie czy lady
    chłodnicze a nie w domowych lodówkach.

    MD

  • 32. Data: 2010-06-12 09:23:38
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    rpcyjna_i_sprezarkowa

    > Bardzo możliwe, że o to właśnie chodziło, dzięki za linke, przegryzę
    > temat:)

    Absorbcyjne są z założeni gorsze, nie działają tak skutecznie.

    --
    Desoft

  • 33. Data: 2010-06-12 12:03:36
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > tym co piszę boleję nad głupotą ludzi. Komuś
    >
    > Doczytaj co napisałem, baranie - serwisant powiedział ze niektóre typy tak
    > mają że nie będą działać jak jest tak ciepło, że muszę zmienić lodówkę to
    > logiczne, tylko nie chcę kupić takiej samej co działa w domu bo chłodniej a
    > tam nie, a że nie wiem w czym problem że niektóre działają a inne nie to
    > pytam - takie to trudne do pojęcia?
    > pozdrawiam
    > michal

    To się trzeba było serwisanta spytać jaką kupić. Kto będzie wiedział najlepiej.
    Serwisant to codziennie lodówki naprawia czy ktoś kto o lodówkach wie tyle że
    stoi u niego w domu ta sama od 10 lat. Jasne ze możesz pytać. O wszystko. O to
    czy węże mają cycuszki też.

  • 34. Data: 2010-06-12 12:04:42
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > sprężarki. Poza tym ma często wyłączniki wysokiego i niskiego ciśnienia.
    > Ale agregaty się  w urządzeniach większej mocy jak chłodnie czy lady

    Już Ci napisałem. To ze nie wiesz to tylko Twój problem.

  • 35. Data: 2010-06-12 12:45:28
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-12 13:03, kogutek pisze:

    [...]
    > O to czy węże mają cycuszki też.

    A mają ? ;)

  • 36. Data: 2010-06-12 13:22:21
    Od: "Szymon \"JamesB0T\" Kajewski" <j...@p...beztego.onet.pl>

    Mają : http://www.oglaf.com/snakeskin/1/

    --
    JamesB0T
    Wstrząśnięty - nie zmieszany.

  • 37. Data: 2010-06-12 14:59:11
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    > Mają : http://www.oglaf.com/snakeskin/1/

    No w sumie czego się miałem spodziewać ;)

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 38. Data: 2010-06-12 23:26:09
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 11.06.2010 21:58, __Maciek pisze:

    > Ziarnko do ziarnka i zepsuta sprężarka! :-)

    Ziarnko do ziarnka i mamy dwa ziarnka :-)

  • 39. Data: 2010-06-13 11:17:07
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A i czasem nabywamy tam piękny okaz grzybni...

    Jeżeli to prawdziwki to obraz bardzo piękny. :-)

  • 40. Data: 2010-06-13 18:08:19
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > W mojej domowej chłodziarko-zamrażarce (Polar CZ340) można na stałe
    > włączyć agregat zamrażarki (jest do tego wyłącznik na panelu
    > sterującym), niezależnie od tego co mówi termostat. Ma to w założeniu
    > służyć do szybkiego zamrażania dużych ładunków żywności, gdzie
    > normalna praca zamrażarki powodowałaby spowolnienie tego procesu -
    > zanim ciepło zostanie odebrane z wnętrza ładunku, na zewnątrz niego
    > jest już na tyle zimno że termostat wyłączy agregat.

    A w mojej podobnego typu zrypał się termostat (w części lodówkowej),
    wskutek czego silnik lodówki pracował ok. 3 lat bez dłuższych przerw. Po
    tym czasie szlag go trafił.
    --
    Grzexs