  • 11. Data: 2009-06-17 21:32:21
    Temat: Re: jak to mozliwe technicznie, czy ktos to wyglumaczy?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Amir pisze:
    > http://sk2.telekamera.pl/poj_2.html
    >
    > kamera gsm
    > co to za urzadzenia, w jaki sposob wpusczony obraz zostal do internetu
    >
    > cos takiego by mnie internesowalo aby moniotorowac dom
    >
    > najlepiej obraz wyswietlacz na telefonie? znacie takie mozliwosc?

    niewiem o co chodzi dokładnie - bo kamera jest off line- niemniej jednak
    jest taki program na WM który umożliwia oglądanie przez internet tego co
    widzi obiektyw kamery w telefonie. PRóbowałem będąc w zasiegu wifi, -
    szło nawet dobrze, ale obraz z kamery pojawia sie na stronie
    internetowej (mozna ją oglądać przez opere mini na telefonie) z
    kilkudziesięcio sekundowym opóźnieniem. JAk taka transmisja pójdzie rzez
    GSM? niemem pojęcia. Sądze ze GPRS nie wydoli...

    ToMasz

  • 12. Data: 2009-06-18 05:48:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Amir pisze:
> [...]
    >
    > cos takiego by mnie internesowalo aby moniotorowac dom
    >
    > najlepiej obraz wyswietlacz na telefonie? znacie takie mozliwosc?

    LG U900 mozna ustawic na autoanswer videocall. Fajnie to dziala mozesz
    se zajrzec do domu z dowolnego miejsca na swiecie za pomoca UMTS w cenie
    polaczenia glosowego/video.

  • 13. Data: 2009-06-18 09:35:03
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > LG U900 mozna ustawic na autoanswer videocall. Fajnie to dziala mozesz
    > se zajrzec do domu z dowolnego miejsca na swiecie za pomoca UMTS w cenie
    > polaczenia glosowego/video.

    tzn ze wieszasz telefon jako kamere i dzwonisz sobie na niego?

    w sumie tez jakies rozwiązanie :)

  • 14. Data: 2009-06-22 09:49:45
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 17 Jun 2009 21:54:53 +0200, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    >skad masz klienta na symbiana?
    >czy byl w komplecie z rejestratorem? jesli tak jaki to rejestrator?

    Dynacolor z serii DYNAGUARD 100. Tu masz klienta:
    http://www.gv.com.pl/?location=show_download.php&id=
    165
    Testowałem na Nokii E61 i na N95 8GB - działało.

    Zdrówko